Gå til innhold

Forza Horizon - Den hittil knøttlille tråden!


Dofty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk det en gang jeg åpnet spillet, ignorerte den bare og spilte videre som vanlig..

får det hver gang jeg skal innpå my upgrade setup jeg...

En kompis hadde samme problem med FM4, han fant vel ingen løsning på problemet som jeg vet om, Men det viste seg å bli et stort problem.

 

Edit: etter at jeg kjøpte season pass har jeg støtt på mange problemer med XBL, noen andre med lignende problemer?

 

Edit2: starter Xboxen, den signer inn på XBL som vanelig, den begynner å loade dashboard og så failer det, jeg blir disconnecta fra XBL å jeg må på magisk vis laste ned season pass på nytt uten å kunne koble til XBL

 

får foresten opp en error som krever at jeg laster ned div DLC på nytt.

 

å på like magisk vis så funker det igjen, men nå kommer det bare an på hvor lenge...

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Jeg fikk det en gang jeg åpnet spillet, ignorerte den bare og spilte videre som vanlig..

får det hver gang jeg skal innpå my upgrade setup jeg...

 

Du må slutte å modifisere savegamefila di da ;)

har ikke modifisert noe savegamefile jeg som jeg kan huske, vet du hvordan jeg kan fikse dette?
Lenke til kommentar

Jeg fikk det en gang jeg åpnet spillet, ignorerte den bare og spilte videre som vanlig..

får det hver gang jeg skal innpå my upgrade setup jeg...

 

Du må slutte å modifisere savegamefila di da ;)

har ikke modifisert noe savegamefile jeg som jeg kan huske, vet du hvordan jeg kan fikse dette?

problemet kan oppstå randomly, leste nettop på et forum at du bare skulle gå på console settings>storage settings>save files også finne forza saven der en eller flere filer vil være gule, så skal du slette disse filene og så skal det fungere.

Forum brukeren som postet dette påsto også at dette ikke skulle gjøre noe med progres siden dette er på en annen fil, utenat jeg kan bekrefte dette eller anbefale denne metoden.

Lenke til kommentar

Jeg fikk det en gang jeg åpnet spillet, ignorerte den bare og spilte videre som vanlig..

får det hver gang jeg skal innpå my upgrade setup jeg...

 

Du må slutte å modifisere savegamefila di da ;)

har ikke modifisert noe savegamefile jeg som jeg kan huske, vet du hvordan jeg kan fikse dette?

problemet kan oppstå randomly, leste nettop på et forum at du bare skulle gå på console settings>storage settings>save files også finne forza saven der en eller flere filer vil være gule, så skal du slette disse filene og så skal det fungere.

Forum brukeren som postet dette påsto også at dette ikke skulle gjøre noe med progres siden dette er på en annen fil, utenat jeg kan bekrefte dette eller anbefale denne metoden.

 

 

Det eneste som hjelper er å slette fila med gul trekant, og som oftest er det hovedsaven som er korrupt. Det vil si at du må starte helt på nytt, og mister eventuelle biler du har blitt gitt. Men på Horizon kan du heldighvis forsatt spille, men i ditt tilfelle ikke ha tilgang til dine tuning oppgraderinger. For at på FM4 fører det til at spillet ikke er spilbart lenger og man MÅ starte på nytt.

 

Så om du er heldig er det bare en bestemmt tuning fil du bare kan slette, ellers så er det hovedsaven. Da må du enten starte på nytt eller leve med å ha en tuning setup per bil.

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar

http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-360/kinect/dashboard-or-hub-in-another-language

 

Trykk på linken.

Følg instruksene.

Ikke krangle, det er sånn du skifter språk i spillet. Du MÅ endre språkinnstillingene på xboxen.

 

Sånn urelatert til tråden, så synes jeg personlig det er en uting med dubbing. Det gjør a), innholdet småkleint og b), det er en grunn til at folk blir stadig dårligere i engelsk her i landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...