Gå til innhold

Forza Horizon - Den hittil knøttlille tråden!


Dofty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om settingen er forandret er det jo nesten som å kjøre på bane uansett. Jeg kjøpte ikke spillet, men fattern gjorde det, så har spilt det noen timer. Fenger ikke meg noe særlig. Selv om det er "open world" og såkalt fritt, så har man faktisk flere muligheter på Forza 4. Man blir liksom lei de samme landeveiene etter noen timer. Tror de hadde gjort seg tjent med litt storbyliv, muligheter for å kunne gå ut av bilen feks (å få et ordentlig Street meet hadde vært råfett), og ikke minst TUNING. Mulig at det er for å frigjøre litt krefter fra xboxen at de har fjernet det, men fysikken er ikke lik, og at tuningmulighetene er trimmet ned (hehe) er stort skuff for meg.

 

Ellers, så ser det bra ut, musikken sitter som et skudd, dubbinga er helt jævlig. :)

Lenke til kommentar

Dårlig at folk tydligvis ikke kan se biler fra carpacks de ikke har, kjøpte season pass selv og fikk komentar av en kompis når vi skulle ta lambo co-op event og jeg brukte aventador J

 

er jo en fin måte å få folk til å kjøpe carpacks på, bare se, ikke røre.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Husker når test drive unlimited kom, der var det nesten ikke mulighet for tuning i det helle tatt, men masse flotte veier å kjøre på, litt variasjon med bykjøring. Der gikk det mange mange timer å bare kjøre rundt, og gjøre side missions, som f.eks. kjøre haikere på kortest mulig tid uten å krasje.

Hvorfor kunne man spille det så mye uten å gå lei, mens folk blir ganske fort lei av horizon ?

Lenke til kommentar

da har forza horizon krasjet 2 ganger, ene gangen så sluttet veien å loade å jeg kjørte rundt i løse luften en stund før bilen min stoppet, jeg kunne enda se rundt bilen men ellers fungerte ingen ting og andre gangen stoppet bare bilen min som forrige gang men veien var der enda.

 

Edit: å nå nekter spillet å loade, har skrudd av Xboxen og skal vente litt å se hva som skjer. ingen temperatur problemer såvidt som jeg vet og Xboxen fungerer fint med Forza 4.

heller ingen riper i CD-en siden den har stått i siden jeg fikk det helt til jeg byttet til Forza 4 nå nettop.

 

noen andre som har støtt på lignende problem? litt irriterende.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Har lagt ut 10 eksemplarer av FCNO Rally bilen til 10k på storefronten min. Har også lagt til søle på front- og bakfanger + endra teksten på siden, fra Leader og Co Leaders, til Norways Biggest Horizon Club.

Tror jeg trygt kan si det siden vi nå er 39 medlemmer :p og hvis noen har bevis vil jeg gjerne se det..

så kanskje jeg joiner den klubben istedet...

 

Edit: Har gjort det samme med Viking bilen. Søk FCNO for å finne begge.

 

Edit 2: Oga ja, helt riktig.. du trenger faktisk ikke betale for den hvis du går i club garasjen. Men så er jo storefront laget for spesielt interesserte og/eller gavmilde ;)

Endret av IllegalDrifter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Wow, dette var skikkelige saker. Utvilsomt det beste rally jeg har spilt på meget lenge.

 

Styringen føles bortimot perfekt, fartsfølelsen er enorm og jeg blir nesten redd når jeg kjører på i nedoverbakkene.

 

Har bare spilt 4-5 baner foreløpig og kun den første bilen, likevel føler jeg meg trygg på at dette er det beste rally "spillet" denne generasjonen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...