Gå til innhold

Forza Horizon - Den hittil knøttlille tråden!


Dofty

Anbefalte innlegg

testa akuratt et online løp, det sugde virkelig.

Vinneren er ikke den som kjører best, men den som klarer å krasje i motstanderen så jevelig at han får forspranget...

Har ikke vært noe problemer med det når jeg har spilt sammen med folk her i fra.

Endret av Hansien
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har et lite spørsmål angående det å lvle opp i horizon online, er det sånn at cash rewards vil øke? jeg ser at den roller gjennom mange høye summer å dyre biler men lander altid på 5k og 13k.

men men... etter å ha testa random løp mot randoms online frister det virkelig ikke å skru på igjen Xboxen, dette er ingen forbedring fra forza 4, der var det faktisk folk som viste hensyn til andre på banen.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Trur jaggu jeg skal inn å sjekke hvordan det blir med norsk språk, kan da umulig være så vanvittig dårlig. He said.

 

Edit: Oookai.. Etter å ha foretatt vågal forbikjøring og fått en lynrask-utfordring så ble det å skifte språk igjen etter å ha fått beskjed om at jeg er en vill gladiator, helt hekta på arenaen. Jeez, poenget mitt om dubbing står fortsatt.

 

Liker du bass? Du vil elske Bass Arena.

Endret av Whitefall
Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med Rally bilen også. Ble en Subaru 22b. Ikke fordi jeg ikke likte Lanceren, men fordi den beste motoren hadde ~550Kw (den fra den nye generasjon Lancer), og den gamle hadde ~490Kw. Men den nye motoren hadde så "lite" lyd. Alt for stille til å være en rallybil. Mens i Subaruen så kunne du trimme orig. motoren til ~500Kw og den nye til ~420. Og den gamle hadde HERLIG lyd!

 

Har lagt den ut på CarClub garasjen hvis folk vil sjekke ut :)

 

Edit: bilder:

#1

post-167340-0-98818700-1351891343_thumb.jpg

#2

post-167340-0-29384200-1351891352_thumb.jpg

#3

post-167340-0-13420000-1351891360_thumb.jpg

Endret av IllegalDrifter
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kort sagt så funker det bedre på engelsk. På norsk blir det alt for klinisk og gir meg den samme opplevelsen som jeg får når jeg kanalsurfer og blar meg gjennom Disney Channel og lignende. Slengt inn noen dialekter så vi fikk alt fra nordnorsk til fredrikstaddialekt så hadde det muligens vært litt mer underholdende.

 

Men nå er jeg også typen som konsekvent ser film og serier på orginalspråket, og mener at dubbing ødelegger for det å lære språk utenfor skolebenken.

Lenke til kommentar

Imponert over dette spillet.

 

Er noe spesielt med å kunne kjøre langs landeveier med en oppgradert Subaru og plutselig bare velge å kjøre på en liten grusvei mens fysikken ikke står tilbake fra omtrent noe rally spill.

 

Har liksom ikke opplevd det før.

 

Omgivelsene er også det beste jeg har sett i bilspill av denne typen.

Håper det slår an for jeg vil mer enn gjerne ha en oppfølger til dette her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig. Jeg satt å tenkte at dette ikke kommer til å vare lenge når jeg var et par timer inn i spillet. Fysikken er så som så, begrensede muligheter med tanke på mangel av tuning, og ikke minst alt for få biler.

 

Har vel spilt 20 timer FH og jeg er lei, mot over 200 timer FM4 og enda ikke lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...