Gå til innhold

Forza Horizon - Den hittil knøttlille tråden!


Dofty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller er FH mer arkade kjøremessig enn F4 når det kommer til fysikk?. Testa en Ferrari Calefornia og syns den oppfører seg litt annerledes i F4 enn FH. Hekken har adskillig lettere for å komme ut i F4 med full gass i knappe svinger enn FH.

 

Har alt avskrudd i hjelpemidler.

 

En annen ting er at jeg liker å se repriser, men her er FH ræva i forhold til F4 å GT5, du får jo stortsett bare nærbilde av bilen i automatiske repriser

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er FH mer arkade kjøremessig enn F4 når det kommer til fysikk?. Testa en Ferrari Calefornia og syns den oppfører seg litt annerledes i F4 enn FH. Hekken har adskillig lettere for å komme ut i F4 med full gass i knappe svinger enn FH.

 

Har alt avskrudd i hjelpemidler.

 

En annen ting er at jeg liker å se repriser, men her er FH ræva i forhold til F4 å GT5, du får jo stortsett bare nærbilde av bilen i automatiske repriser

 

Ja, det er blitt litt mer arcade. Kanskje for å få yngre kunder? Eller fordi de trodde det skulle bli så vanskelig for oss? Ikke vet jeg, men synes det er synd :ermm:

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er FH mer arkade kjøremessig enn F4 når det kommer til fysikk?. Testa en Ferrari Calefornia og syns den oppfører seg litt annerledes i F4 enn FH. Hekken har adskillig lettere for å komme ut i F4 med full gass i knappe svinger enn FH.

 

Har alt avskrudd i hjelpemidler.

 

En annen ting er at jeg liker å se repriser, men her er FH ræva i forhold til F4 å GT5, du får jo stortsett bare nærbilde av bilen i automatiske repriser

 

Ja, det er blitt litt mer arcade. Kanskje for å få yngre kunder? Eller fordi de trodde det skulle bli så vanskelig for oss? Ikke vet jeg, men synes det er synd :ermm:

 

Ja du har nok rett, men uansett er det utrolig morsomt å spille, har bestanding ønsket et Forza eller GT i en åpen verden

Lenke til kommentar

Jepp det må du, hvis ikke kunne du jo bare lånt bort disken til alle du kjenner å de kunne installert og spilt.

 

Takk for svar

 

Syns egentlig ikke spillet ble så mye raskere i loadinga enn før

 

Er uansett deilig å slippe den grusomtbråkete cd-romen.. vet ikke hvor bråkete nyere xbox er men min gamle 60gb høres ut som at den skal lette når man spiller fra cd.

 

Er forresten veldig fornøyd med dette spillet, har kost meg i timesvis allerede. Men FM4 kommer nok ikke til å bli lakt bort av den grunn.

 

Edit: er vel strengt talt ikke en cd :p

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Ja du har nok rett, men uansett er det utrolig morsomt å spille, har bestanding ønsket et Forza eller GT i en åpen verden

 

Enig. Eneste grunnen til at jeg spillte Test Drive var fordi at det var open world (eller M.O.O.R.(massive open online racing) som de kaller det så fint). Selve bil fysikken i TDU suger balle! Gleder meg til de videreutvikler Horizon sånn at det blir større og mer likt Motorsport serien. Det ville vært EPIC! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja du har nok rett, men uansett er det utrolig morsomt å spille, har bestanding ønsket et Forza eller GT i en åpen verden

 

Enig. Eneste grunnen til at jeg spillte Test Drive var fordi at det var open world (eller M.O.O.R.(massive open online racing) som de kaller det så fint). Selve bil fysikken i TDU suger balle! Gleder meg til de videreutvikler Horizon sånn at det blir større og mer likt Motorsport serien. Det ville vært EPIC! :D

 

Har test drive også, men som du sier fysikken er totalt fraværende.

 

Nå er det bare å lene seg tilbake å vente til neste FM på neste konsoll-:). Blir nok ganske imponerende grafikkmessig

 

PS: lasta ned NFS most wanted på ipaden å ble mektig imponert over grafikken. Jeg er faktisk mye mer imponert over grafikken til dagens spill på smartlf å nettbrett enn over dagens så altfor gamle konsoller tatt i betrakning over små disse dingsene er

Lenke til kommentar

Juuks å gå uten trafikk for å ta speed trap da

 

Er ikke juks når alle gjør det.... Men skjønner hva du mener.

 

En lancer kan ikke bli kul :p

 

Åjodda. Er bare de trangsynte subaruøynene dine som ikke klarer å se det! :p

 

De gamle Lancerene og Subaruene er jo praktisk talt helt like da. Er bare bitte små forskjeller.

Subaruene er ikke proppa med elektronikk for å hjelpe føreren å holde den på veien, også har de en sexy boxermotor som lager deilig brumlelyd og gir et lavt tyngdepunkt <3 :p

Eneste firesylindrede motorene jeg liker sitter i subaru og BMW M3 E30... Alt annet blir kjedelig :p

Skal nå ikke klage på en SR20DET heller, men Midtibusken liker jeg bare ikke :p

 

Ang fotobokser, så visste ikke jeg det, og jeg kommer til å fortsette å gjøre det med trafikk, for blir mye gøyere da.

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...