Gå til innhold

Den store Samsung Ativ S-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såvidt jeg har blitt fortalt av Telenor gjelder gratis opplåsing hvis du er bundet til et abonnement du betaler månedsavgift på.

Mao et kontantkort-abbonement vil nok koste penger.

Ring telenor og spør. Enklest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uten at jeg kan gi noen garanti på det, så tror jeg alle Ativ S som Telenor selger er uten operatørlås.

Er det noen her som kan bekrefte at de har en Telenor låst Ativ S ?

Endret av Backpfeifengesicht
Skrevet

Fikk min i dag. STORT klistremerke med at den var låst til Telenor og Djuice, men det var den ikke. Puttet i Talkmore og det gikk fint. Vet ikke om det er sånn nå, men i "gamle dager" sa rykter at man ikke måtte sette i kort fra leverandøren som telefonen var låst til FØRSTE gang man satt i kort....

Skrevet

Jeg fikk også min idag. Har ikke mikrosim, så har ikke fåt testet om den var låst eller ikke enda. Så langt er jeg fornøyd med telefonen, WP8 var ikke fullt så gale som jeg hadde forestilt meg.

Skrevet

Noen som har fått med seg om det følger med en oppgradering av lagring på Skydrive (7=>25GB, evnt. økning med XX GB fra det man har i dag)?

Skrevet (endret)

Ativ-S har i alle fall dårligere radio/signaler enn alle Androidtelefoner jeg har hatt. :-(

Endret av nor50
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Noen som har fått med seg om det følger med en oppgradering av lagring på Skydrive (7=>25GB, evnt. økning med XX GB fra det man har i dag)?

Da Skydrive kom, var grensen 25 GB. Etter en tid ble dette satt ned til 7, men de som hadde hatt 25 kunne søke om å beholde dette. Tror fristen var i fjor vår en gang, jeg oppdaget ikke dette før det var for sent, og har 7 nå.

Skrevet

Hmmm har jeg ikke lagt merke til, hvordan merker du dette?

Der jeg sitter 99% av tiden jeg er hjemme, og ikke sover, er det dårlige forhold. Men Ativ-S'en var MYE vanskeligere å få signaler på enn alt annet jeg har hatt.

Skrevet

Er på utkikk etter en rimelig W8 mobil om dagen, men er egentlig ikke så glad i størrelsen på denne mobilen.

Men ser Telenor har en skambra pris...og ettersom den blir en erstatter for iPhone 5 i syden etc, vil jeg gjerne ha en mobil som kan ta greie bilder altså. 1000,- for denne virker å være ett røverkjøp! Men har One Call i dag, men forstod det sånn at telefonen ikke er låst altså? Har en telenor butikk i nærheten, men vet ikke om jeg tør å spørre over disk der, for da gjør de vel alt i sin makt for å faktisk låse den.. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...