Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frantic og Shredder, skvatt dere eller? Takk for brukbare våpen. Hevnen er så jævlig søt.

Logga akkurat inn ja :p men skvatt ikke. Fikk tatt Johannes og visste med sikkerthet at det var flere i nærheten, men ikke så greit å se folk bestandig. campa hele kvelden eller? :p

 

Haha, nei. Vi hadde akkurat kommet dit. Vi visste dere hadde camp nært. En formue på biler ihvertfall da alle de andre bilene var sprengt. Vi fikk ihvertfall noe tilbake som vi sårt mistet i går!

Lenke til kommentar

*snip*

 

Fant ikke så mye spennende i området Nordvest for Skalka.

Som du hører de andre skriver, så var det sånn ca. alle bilene på serveren, bortsett fra den svarte SUV'en (som jeg møtte da jeg stakk av med en lastebil fulllasta med high-end våpen) og en UAZ jeg vet om... Tok med de beste våpnene, men lot 15 biler med endel bra gear stå igjen...

Campen finner du ved å kjøre vestover langs nordenden av mappet og ned i en skog ca. 300 meter fra hjørnet (sånn ca). Mulig de (evt. noen) har sprengt alt sammen og flyktet.

 

Må forresten få kontakt med en admin. Jeg KREVER å få disse idiotene permanent bannet for vehiclehoarding ettersom de hadde stacka 95 % av alle kjøretøyene på serveren langt inni skauen i nord, og på denne måten ødelegge gleden av kjøretøy for resten av spillerne på Ourdayz II.

 

EDIT: Står forresten en buss i søkket rett vest for låven i skalka. De hadde heller ikke tatt seg bryet med å fikse de to andre bussene og hoarde dem også.

Endret av ivr
Lenke til kommentar

Et par faktafeil her gitt. Meg og kammeratene mine (5 stykker) Hadde funnet en del biler ja. For å være helt nøyaktig hadde vi de bilene som står å brenner i skogen + en v3s civ og en ural. Uralen og v3sn mista vi i dag. Bestemte oss for å flytte kamp men gadd ikke flytte alle bilene så vi sprengte alle untat de vi kunne kjøre umiddelbart. Det står et par brente biler i skauenn de var våres. +4 biler vi har med oss og de 2 vi mista. Det kan jeg garantere ikke blir 15. Du sier også at det er 95% av alle kjøretøyene på serveren. Noe som også er feil. Jeg vet om MANGE vehicles på serveren blant annet 2 UAZ's 1 SUV 2 busser 1 v3s 1 ural, 1 traktor, 1 s1203 van 2 til 3 sykkler. 1 pbx, mange sånne fiskebåter, er HELT sikker på at det finnes mange flere vehicles på serveren. Jeg nekter også plent å tro at vi har den eneste campen på serveren. Er helt sikkert andre som har vehicles stored et eller annet sted.

 

Det neste jeg har og si er at det IKKE er ulovelig og hoarde biler. Vi nøyet oss med de vehicles vi hadde i kampen I det siste har vi IKKE hentet busser suv'er UAZ'er vi har sett når vi har vert på tur. Her er direkte quote fra hjemmesiden til ourdayz (http://ourforums.net...re.50/#post-207)

 

Creating camps/hording vehicles outside map is NOT ALLOWED. (Vehicles outside map will be deleted on server restart.)

 

Ergo vi gjorde ALDRI noe galt. Vi var IKKE uttafor kartet. Vi var vel mer eller mindre dirkte VEST fra LOPATINO ca 1000/1500m vil jeg si.

 

Skjønner at du er litt sår, det var max uflaks at du skulle møte på eierene av campen etter du hadde stålet en bil derifra. Vi var akkurat ferdig med og drepe en 3mans gruppe i en blå sexmobil ved siden av en crashed helicopter som vi dro tilbake til fordi vi hadde akkurat blitt drept der av en sniper eller 2.

 

Jeg mener ikke å forsvare mine actions. Men ifølge min interpretation av "loven" så har jeg ikke noe galt. Sist jeg sjekket hadde vi 4 biler en til vær av oss. Vi kommer fortsatt til å samle biler vi syntes vi fortjener men vi har ikke en så skrudd fårestilling at vi vil stjæle alle bilene på serveren. Det vil jeg tro er meget meget vanskelig. Syntes det er synd du reagerer som du gjør men det er en del av gamet. Blir vi fortalt av en admin eller vakter at det vi gjorde var galt (Samle ca 10/11 biler INNENFOR kartets grenser) så gjør vi selvfølgelig ikke det. Men da må dere nesten gi oss en rimlighetsgrense? 1 bil per pers? 1 bil per 4 pers?

 

Vil også ta denne muligheten til å beklage skrivefeil og grammar errors. Er ikke fryktelig god i norsk.

 

Btw, tell LUDO we said hi! (om du kjenner han da)

Endret av SAved
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...