Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WHRAAA, ARG ARG SINTGUTT94 å så sint

 

aiaiai, kan tenke meg synet av 6 stk med påvverrifler 20m foran meg som hopper ut av den sorte SUVen sin

WHRAAA, ARG ARG SINTGUTT94 å så sint

 

aiaiai, kan tenke meg synet av 6 stk med påvverrifler 20m foran meg som hopper ut av den sorte SUVen sin

høh.. så ingenting:p dreiv å så på map på den bærbare pcn også hører jeg noe som går litt galt
Lenke til kommentar

Jaja, sånn kan det gikk :> og litt av en aimbot, holy shit.

 

OG HVOR ER MK 48'N MIN?!!

Bruker du hack nå? MK 48 er illgal i dayz

 

Er du seriøs? Droppet en MK 48 ved helicrash for to uker siden. Dessuten så er det flere objekter på denne serveren man ikke finner på public servere. F.eks. SUVen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er du seriøs? Droppet en MK 48 ved helicrash for to uker siden. Dessuten så er det flere objekter på denne serveren man ikke finner på public servere. F.eks. SUVen.

 

I så fall har han ikke peiling. Tok meg ikke mange sekundene for å sjekke DayZ wikien for å finne ut av det. Står ingenting om at våpenet er "illegalt". Jeg fant en selv ved et helicrash for 2 dager siden, men siden jeg også stakk av med L85'en til Starvin Marvin, så har jeg ikke fått testet det ut særlig.

Lenke til kommentar

Makrowmachine! Du snakker dritt!

 

Han du skøt mot døde! det var DU som logget ut! Vi er 5 stk som kan bekrefte, så vennligst gjør om det du skrev.

 

i følge deg drepte eg den karen som kjørte, men ingen døde iløped av de 3-5 min kan min gode venn bekrefte, for han observerte hele situasjonen,

Å litt dritt snakker da alle innpå her vell :p

eg synest det var koz <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...