Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da voldsomt til påstander og klaging da, Whipslash. Jeg ser faktisk ikke hvor SAved & Co har gjort noe galt. Han forklarer situasjonen, og plukker jo fra hverandre dine påstander til småbiter. Utifra det jeg har sett og erfart, så kan de umulig ha alle kjøretøyene (eller 95% som du sier). De hadde heller ikke gjort noe galt om de faktisk hadde hatt det. Jeg synes også det er litt kjipt å være i mindretall og være de som svimer rundt og må ta i bruk beina alt for mye. Jeg har jo drpet andre sviminger med alt for bra gear og brukt lokkemat for å stjele biler av andre løktryner som ikke tenker før de handler, men det er jo bare slik det er i DayZ, og er hele sjarmen. Om man skal ha en haug med detaljerte og spesifikke regler i et spill som dette, så forsvinner hele poenget og det som gjør at DayZ er så spennende og artig som det er.

 

Du påstår de duper... Tja, om du ikke har noen håndfast å basere den påstanden på, så kommer du ikke så langt. Duping, alt-f4 og små-exploiting er noe nesten alle syter og klager over, og noe nesten alle også gjør selv. Det er jo alltid kjedelig når andre gjør det, men greit når man gjør det selv. Jeg tviler ikke på at de fleste med camp, biler og mye lagringsplass har både det ene og det andre i flere sett med duping som hjelpemiddel, men er det mulig å unngå at folk gjør det? Nei, ikke som jeg vet i alle fall.

 

Hvis disse blir banna pga grunnlaget du Whipslash kommer med, så vil jeg slutte å spille på ourdayz 2. Hoard så mye dere vil, sier jeg. Bruk all fritiden deres på å skaff dere utstyr, så skal jeg lure dere i en felle og ordne meg gear og shit sånn. Det er jo det enkleste :p

 

Forresten er det flere som opplever at telt man "repacker", dukker opp igjen etter server restart? Finner flere telt som jeg før har tatt ned fordi jeg ikke var fornøyd med plasseringen.

 

Tror det der er en gammel bug.

Lenke til kommentar

Dupet til den store gullmedalje? Har Aldri dupen noe MED vilje ever! Det nærmeste jeg har kommet duping var at det sto et lik av med selv etter jeg logget ut og inn for og save "backpacken" når man tar på seg en camo suit.

 

Prøv og samle gear klokka 3 på natta og loote baracksen om og om igjen. Dette har jeg faktisk fått bekreftet av en venn av en admin på TS at var lov. Nå skal ikke jeg gå å si at en venn av en admin er 100% korrekt men I'll take my chances. Igjen om en admin eller "guardian" vil komme å si til meg at dette ikke er lov så akkspterer jeg det og slutter med den praksisen.

Lenke til kommentar

Uhm, allesammen.

Hvor stor er ikke gleden av å finne en bil? En truck? Eller en sykkel?

Hvorfor skulle det ikke være lov å "Samle" på kjøretøy? De få gangene jeg har fått tak i en bil eller noe, har jeg voktet den som bebien min i frykt om at Mono, Viper og dems men vil komme å ta dem fra meg.

Så hvorfor skulle ikke dissa gutta gjøre det samme? Det er jo ikke dems skyld at de plutselig smeller opp en bil foran trynet på dem, eller at de knerter et par,tre folk for å få tak i en?

Jo fler biler, jo mer fleksible kan gruppa dems være, det er som oss selv, vi er 8 man, og har hatt opptil 5-6 biler selv. Det er jo jævli morro å kjøre i kolonne gjennom hele Chernarus.

 

Dessuten, hvis dere er så sikker på at noen andre har sånn ca 15 biler i en camp, hvordan er tanken på at du kan finne den campen? Satt å sippa av glede over at Ludoo fant trucken som vi sårt mistet forleden.

Følelsen av å bade i gear, våpen og suits er jo et adrenalinkick jeg bare tror dette spillet klarer å gi meg. Jeg syntes DayZ er det mest underholdnings rike og fengslende spillet noensinne, og jeg kan ikke vente til det blir standalone.

 

HUUUUUURRRRRRRRRRRRRRR ...

 

Gutta klarte å finne campen igår, og stakk av med noen biler, og knerta noen folk. morsomt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler det er for mange "fjortisser" på serveren for tiden. Er jo 10-talls av folk som bare går rundt og dreper bambis, hva faen er meningen med det? Igår ble jeg drept 2 ganger før jeg i det heletatt klarte og loote noe som helst.

 

Fant heldigvis en ny privat server her om dagen, hvor jeg fant 5 stk. som ikke skøyt meg (selv om jeg hadde våpen) og alle vi joinet opp og reiste rundt om i chernarus. ^^ Disse folka var også godt voksen og veldig hyggelige i motsetning til de folka som er på Ourdayz 2.

Lenke til kommentar

Utifra det jeg har sett og erfart, så kan de umulig ha alle kjøretøyene (eller 95% som du sier). De hadde heller ikke gjort noe galt om de faktisk hadde hatt det.

 

Tror faktisk du må lese hva jeg skrev en gang til, men jeg er enig i det -> IVR <- skriver.

 

Tatt fra ourforums.

 

"Cheating, hacking, duping, griefing is NOT ALLOWED

Using bugs to your own advantage is NOT ALLOWED (Please report unknown bugs instead, and get rewarded)

Creating camps/hording vehicles outside map is NOT ALLOWED. (Vehicles outside map will be deleted on server restart.)"

 

Griefing: "A griefer is a player in a multiplayer video game who deliberately irritates and harasses other players within the game"

 

Jeg vil si at når noen har hoarder i den skala som blir vist her, er det ikke for noen annen grunn en å nekte de andre spillerne på serveren gleden av å ha en bil. Har dere bruk for 2 biler per person i gruppa? Nei det har dere ikke. Jeg vil faktisk si at dette nærmer seg griefing.

 

 

Til sammenligning spiller jeg i en gruppe på tilsammen ca 8 personer. Vi har aldri hatt mer en 3-4 biler. Ikke fordi vi ikke har hatt muligheten til å "samle" flere biler, men fordi man ikke trenger 2 biler per person. Jeg og mine venner har ved flere anledninger gitt bort biler til nye spillere eller dumpet de på plasser der vi vet de blir funnet.

 

Jeg spiller på ourdayz for å slippe unna idioter som ødelegger spillopplevelsen for andre, enten det er hackere, griefere, folk som tar alt+f4 når de blir skutt på og de som driver og samler alle kjøretøy på kanten av mappet.

 

PS: Moral, noe dere har hørt om?

 

Jeg vil gjerne at admins skal gi en kommentar eller klare litt opp i reglene her.

Endret av whipslash
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Cheating, hacking, duping, griefing is NOT ALLOWED

Using bugs to your own advantage is NOT ALLOWED (Please report unknown bugs instead, and get rewarded)

Creating camps/hording vehicles outside map is NOT ALLOWED. (Vehicles outside map will be deleted on server restart.)"

 

Griefing: "A griefer is a player in a multiplayer video game who deliberately irritates and harasses other players within the game"

 

Vel, jeg blir irritert om noen skyter meg, tar gearet mitt eller lignende, og føler meg da plaget, ergo er også dette griefing og da dette ikke er lov så får folk slutte å skyte på meg!! Og siden man ikke kan vite hvem som er hvem før man har skutt på dem så er det ingen som kan skyte noen lenger siden folk da driver med griefing.

 

Hurr Durr

Endret av Inz4ne
Lenke til kommentar

For å si det enkelt og greit; jeg håper spillere som Whipslash slutter å spille på OurDayz II, det er visst for mye frihet, for lite regler og begrensninger og for mange som vet å spille.

 

Sv: Papirkurven:

 

Jeg er kanskje en av de som er langt fra fjortisstadiet på denne serveren. Jeg spiller med maks 2-3 stk, og spiller langt mindre enn de fleste her inne. Jeg har ikke, og gidder ikke ta meg tid til å lage telt-byer, passe på denne, og samle på biler. Jeg er en drapsmann uten mål og mening. Når jeg vet folk føler seg enten dum, eller lurt, så er jeg fornøyd. Jeg er der og dreper fresh-spawns. Uten slike som meg, hvor er morroa? Man må jo ha noen å hate! Hat meg!

Lenke til kommentar

Jeg er kanskje en av de som er langt fra fjortisstadiet på denne serveren. Jeg spiller med maks 2-3 stk, og spiller langt mindre enn de fleste her inne. Jeg har ikke, og gidder ikke ta meg tid til å lage telt-byer, passe på denne, og samle på biler. Jeg er en drapsmann uten mål og mening. Når jeg vet folk føler seg enten dum, eller lurt, så er jeg fornøyd. Jeg er der og dreper fresh-spawns. Uten slike som meg, hvor er morroa? Man må jo ha noen å hate! Hat meg!

 

Til dette har jeg bare en respons, selvom det ikke var myntet på meg :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=iH7W6aIS1BE

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, sånn kan det gikk :> og litt av en aimbot, holy shit.

 

OG HVOR ER MK 48'N MIN?!!

Bruker du hack nå? MK 48 er illgal i dayz

idiot.

 

Uff, jeg gikk fra en MK 48 i går til fordel for M4A3 CCO :(

Trodde MK'en hadde ironsight. Men, når jeg sjekker den opp på wiki og youtube nå så må det jo bare være det beste maskingeværet i spillet.

8000 pr skudd og fryktelig lite rekyl 200 skudd i magasinet. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...