Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi fant nå ihvertfall en helt lik bil sånn 30min-1 time etter, så :p men er ikke helt sikker på om det var den dere tok^^

 

Hvor fant dere den bilen? Om det var omtrent der jeg forklarte, så var det nok den :p

husker ikke, Wilbur fant den

Da var du som kom ut av kontorbygget når han skulle plukke deg opp. Hehe, dere ble mat for winchesteren :p

Bilen hadde jo en del stasj :O Han var heldig så fant bilen :p

Endret av Makarowmachine
Lenke til kommentar

Jeg og en til hadde nettopp gjemsel. Herlig var det at jeg måtte vente evig lenge på at han skulle slutte å overvåke det jævla kontorbygget jeg var i før jeg til slutt klarte å snike meg ut, fant meg et lik øst for sykehusbygningen han satt oppå og plukka opp lee enfield, la meg på haugen som stikker innover elektro, og "snipa" han :p Haha, herlig! Synd han alt-f4 da, så jeg fikk jo ikke killen :(

Lenke til kommentar

Sukk....

 

 

Så, var nettopp på NWairfield. Skulle egentlig på helicrash jakt, men så at det var masse zombie aktivitet i nærheten av barracksen som ligger i sør. Så jeg går nærmere og tar en liten titt på dette. Raskt ser jeg at det er en bil som kjører rundt som en tulling på airfield stripa, så jeg legger meg ned å venter med Mk 48 Mod 0 klar. Etter en liten stund kjører så nære meg at jeg tar sjansen på å ta dem. Jeg tror det er to stykker i bilen, men ikke 100% sikker akkurat da. Så jeg peprer løs, og en løper ut av bilen og kommer et stykke før jeg dreper han. Jeg bytter så raskt til min L85A2 AWS for å være sikker på at ingen gjemmer seg bak bilen/i gresset osv. Jeg ser bare fyren jeg drepte, så jeg antar da at det bare var en.

 

Går bort å looter duden, Sven Ove, har ikke noe spess bra på seg. Så jeg går skuffet til bilen han kjørte i. Er endel våpen i den ikke noe spess. Mens jeg looter bilen ser jeg at en dude dukker opp mitt i bilen. Overrasket over dette tar jeg frem gønnern og skyter han minst 15 ganger i hodet. Han dør, men jeg får ikke murder/bandit kill for han (men det står på info boardet at jeg drepte en dude, akkurat som hvis du dreper en bil/heli osv). Hans navn var Morten. Så da vil jeg gjerne rapportere Morten for alt-f4, jeg er ikke i tvil om at han satt i bilen da jeg skjøt på den først og at han alt-f4. For å så prøve å logge inn senere for å prøve å drepe meg mens jeg lootet hans venn. :nei2:

 

Til dere andre, det ligger en gratis UAZ sør på airfielden, trengte den ikke sjæl. :)

Endret av Eivind321
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener dere egentlig om alt-f4? Jeg ser veldig mange ikke har klart å drepe folk (som garantert ville blitt drept hvis ikke) på grunn av denne "exploiten"? Er det egentlig en exploit, eller må vi bare godta det?

 

Personlig er det en av de tingene som får meg grønn i trynet. Det er så mange murders jeg har gått glipp av på grunn av dette, og tilsynelatende, så er jeg alt annet enn alene om det. Senest i går var det en som feiget seg ut når jeg etter sikkert en time med om -og men klarte å treffe han. Dette med Eivind høres også gromsete ut, og kan forstå frustrasjonen ekstremt godt. Hva spesifikt mener admins? Jeg antar det egentlig ikke er lov, men likevel gjør jo så mange det likevel.

Lenke til kommentar

Fant ut at jeg trenger et par timer til på helikopterskolen idag, hahahhaaha. faaan asså :p var kjekt så lenge det varte.

Helikopter er jo særdeles lett og fly det da... Eller er vell lettere for meg som er en svært god god pilot men :p

Lett å fly ja, men traff en stein under landing "poff!" no more choppa xD
Lenke til kommentar

Mye action i skumringen.... logger på rett utenfor cherno med en pistol og en sniper, så etter 2 minutter kjører en buss rett forbi, og deretter kommer en traktor som bommer på meg med en halv meter...

traktoren stikker av opp i skauen, og da jeg snur meg igjen ser jeg plutselig at bussen står på bensinstasjonen og sjåføren sitter i.... så jeg gir han to skudd med m24 og får killmessage. Så da løper jeg ned for å loote han, fikk tak i (enda en) FAL AN/PVS, tok bussen for moro skyld og kjørte videre. Da dukker plutselig traktoren opp igjen og vi kjører harmonisk sammen mot elektro. Men noen skyter og punkterer framhjulet mitt, så jeg stopper og går ut på baksiden av bussen og spotter. Akkurat da jeg får øye på svinet og skal til å skyte, hører jeg traktoren... og deretter sier det vel seg selv at jeg flyr bortover veien med killscreen og hører på en gal traktorsjåfør med latterkrampe på direct chat. Litt morsomt da : )

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lokkemat, altså! Folk går på det uansett hvor åpenbart det er. Når jeg står og ser oppover høgafjellet fra fyrtårnet øst for Cherno, så blir jeg skutt på, og kompisene min vet hvor løkene er. Én løk blir drept (Starvin Marvin), en logger selvfølgelig ut (Wargas? det var i alle fall han som alt-f4 i det øyeblikket, men skal ikke påstå det ér han). Herlig! Uansett, Takk for både våpen, og bil (om den bilen var deres som var i nord for høgafjellet). Hvorfor skal man gidde å ta turen til flyplassen når vi får slike serveringsfat som det så og si i spawn? :p

Endret av sjeve
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...