Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Johannes også

 

Jeg var jo ikke med Flatrix den gangen?

Og hils Eivind og si takk for L85 og AS50 :D + SUV.

Haha sorry isåfall:p men antok bare du var med han siden når han logga av og va rpå login screen så var du også det, forhastige konklusjoner^^ Men ja ekko har på mystisk vis blitt borte;o

 

Nesten hver gang jeg spiller dayz så får jeg beskjed om at Monobryn har dødd.

:p

 

Han har vel 3. mest spilletid på serveren også så... :)

you know, thats the way i role, Life free die alot
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det faen meg mulig! Tenkte jeg skulle logge på idag og få spilt litt, men neida.

Når jeg spawnet sto det at jeg døde :s Spawnet i wilderness, relogget og spawnet i Balota uten noe som helst :/ Mistet L85A2 og DMR..

Hehe, tilpass for deg! XD Nå trenger du bare å si hvor suven er :p

 

 

Men jeg skal være snill med deg: Hvis du husker hvor du logget ut kan du løpe til liket ditt og få alt igjen. (Det vil ikke være fluer rundt liket), beste måten å unngå det på er å aldri logge av i nærheten av trær/hus.

Endret av Eivind321
Lenke til kommentar

Det er egentlig slik at vi alle her ikke liker å skyte på hverandre, det er faktisk noe vi helst ville unngått.. Men når zombiene er særdeles buggete og plagsomme og respawner hele tiden så er det ikke vits å kaste bort kuler på dem, og lage en base med et par telt og kjøretøy er ei spesielt spennende så da blir det slik. Hadde derimot flere kjøretøy, muligheten til å lage skikkelige baser (allerede en fyr som har fått til dette på en privat server, kan bygge camonett, hus (som teltene i stary) og mer) propelflyet som er i OA kunne også vært interessant og sett..

 

Men intill dayz får andre ting på seg så er desverre PVP eneste tingen og gjøre.

Endret av Quakecry
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Motorsykkelen min forsvant i natt, tviler sterkt på at noen tok den. Meget upraktisk siden jeg var ganske langt nord-øst.

Jeg skjøt i stykker en motorsykkel i nord for ikke så lenge siden, kan hende den var din?

 

Den sto mellom to grantær i en bratt bakke. Jeg parkerte den der rundt kl 02.00 i går, kl 12 i dag var den borte.

Lenke til kommentar

Den bilen jeg og en annen stjal fra wilbur og monobryn parkerte vi opp i skogen vest for power plant. Vi hadde ikke tid til å herje mer fordi vi måtte logge av. Vi kom på igjen en halvtime/tre kvarter etterpå, og bilen var borte :p Haha!

 

Var det noen som stjal den, eller er det noe bil-teleport-bug? Jeg har sett mye merkelige hendelser med biler på denne serveren, så jeg ante ikke hva jeg skulle tenke når jeg så den var forsvunnet.

En annen gang for noen dager siden sto jeg på høre side av kirkeinngangen, så kom det en blå bil kjørende, hørte den parkerte på venstre side av kirken, en person løp ut, jeg hørte ikke noe mer, venta et par minutt, sprang bort der bilen må ha stått, og der var det ingenting. Jeg løp rundt i byen i håp om å få drept fyren, men fant ingen. Ingen person, ingen bil. Hva faen kan det ha vært? Lignende ting har skjedd andre ganger også, men ikke så direkte og åpenlyst som den gangen.

Endret av sjeve
Lenke til kommentar

står jaggu en bil bak med barracs på NWAF også...haha

 

Fant den jeg også, men så logga jeg av for å ta en skit også kommer jeg tilbake så hører jeg dreping osv osv, mens jeg har 2000 blod uten å kunne se en jævla dritt så prøver jeg å ta ut han ene som er der, antar det var du som overlevde Qvistha?

 

Den bilen jeg og en annen stjal fra wilbur og monobryn parkerte vi opp i skogen vest for power plant. Vi hadde ikke tid til å herje mer fordi vi måtte logge av. Vi kom på igjen en halvtime/tre kvarter etterpå, og bilen var borte :p Haha!

 

Var det noen som stjal den, eller er det noe bil-teleport-bug? Jeg har sett mye merkelige hendelser med biler på denne serveren, så jeg ante ikke hva jeg skulle tenke når jeg så den var forsvunnet.

En annen gang for noen dager siden sto jeg på høre side av kirkeinngangen, så kom det en blå bil kjørende, hørte den parkerte på venstre side av kirken, en person løp ut, jeg hørte ikke noe mer, venta et par minutt, sprang bort der bilen må ha stått, og der var det ingenting. Jeg løp rundt i byen i håp om å få drept fyren, men fant ingen. Ingen person, ingen bil. Hva faen kan det ha vært? Lignende ting har skjedd andre ganger også, men ikke så direkte og åpenlyst som den gangen.

vi fant nå ihvertfall en helt lik bil sånn 30min-1 time etter, så:p men er ikke helt sikker på om det var den dere tok^^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...