Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli alvorlig lei av å logge inn til death screen. Skjer jo daglig.

 

Edit: Nei, jeg logger ikke ut inne i busker og kratt.

 

Merkelig. Jeg ser mange har dette problemet, men det har ikke skjedd med meg en eneste gang. Det som plager meg noe hinsides er det poengløse timeglasset som kommer når du respawner etter du er død. Helt sløkk bug eller noe :/

Lenke til kommentar

Begynner å bli alvorlig lei av å logge inn til death screen. Skjer jo daglig.

 

Edit: Nei, jeg logger ikke ut inne i busker og kratt.

 

Merkelig. Jeg ser mange har dette problemet, men det har ikke skjedd med meg en eneste gang. Det som plager meg noe hinsides er det poengløse timeglasset som kommer når du respawner etter du er død. Helt sløkk bug eller noe :/

 

Hvis skaden som dreper deg skulle slått deg i svime (si du hadde mer blod), så spawner du med timeglass. Tror jeg da.

Lenke til kommentar

Hhaha mastrix :D takk for at jeg fikk gearet tilbake

 

Haha, du var flink å få deg våpen å komme deg tilbake, haha.

faen, jeg som var så glad for å finne NVG og as50.

Var sikker på det var noen andre som drepte meg. men garantert en du kjente!

 

Jeg spawna rett ved og løp rett opp til teltet. Jeg sto jo å loota teltet når du kom! :D du var sikkert så gira at du ikke så meg. Syntes nesten litt synd på deg, siden du akkurat hadde fått jackpot :p

Lenke til kommentar

 

Jeg spawna rett ved og løp rett opp til teltet. Jeg sto jo å loota teltet når du kom! :D du var sikkert så gira at du ikke så meg. Syntes nesten litt synd på deg, siden du akkurat hadde fått jackpot :p

 

Det er akkurat dette jeg mener med at man ikke trenger flyplassen så lenge det er folk som kommer ned til byene for å gjøre ett eller annet meningsløst. Jeg har jaggu levd godt på denne serveren uten å gå særlig utenfor Elektro og Cherno :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...