Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, hørte skudd i nermeste by der jeg var. Stod litt sør for eit helli crash. så kom det først 1 bil, mens eg snakket i telefon :p HAHA. plaffret løs mot den første hvite bilen, for eg såg bare den, den stoppa å ein fyr kom ut å forsvannt, veit ikkje kem det var, men han hadde daua om ikkje han hadde dradd ein ''abort''.

skaut mot de andre bilene så ble eg beskutt av en av de folkene som satt i de andre bilene, eg sprang til skogs heldigvis, med lit sårt med blod.

 

Utrolig feigt å logge ut når dere har ein haug med biler og venner som kan hjelpe.

så viss du skal reporte noen så kan du jo ta tak i han som kjørte den hvite sedanen som kom først :p for han feiga ut ! godt mulig han som satt på siden og forsvannt.

Lenke til kommentar

Er noe seriøst feil med serveren. Blir kicket HELE tiden! Gjelder ikke bare meg. Vært helt kaos. Signature check time out. Har prøvd annen beta av Arma. Og overskrevet battleye. Ingenting funker. Dette gjelder bare denne serveren for meg.

En kompis jeg spiller sammen med blir også kicket av samma grunn ganske ofte. Skjedd med meg to ganger rett etterhverandre, men så sluttet det plutselig. Litt kjedelig da det skjedde akkurat i en skuddveksling. :p

Skjedd meg flere ganger...og begynner å bli møkka lei!!! død flere ganger når jeg logger inn igjen etterpå...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...