Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Døde nettopp, Sadfez: kan du hente meg på Krutoy Cap og droppe meg av der?

 

Er friendly selvsagt, og uten noen ting.

 

Så det ikke før nå, sorry. Har parkert for øyeblikket

 

 

Det går bra, jeg kom meg akkurat dit!

 

Fant en FAL (uten scope) og en bizon (uten ammo) :)

 

Si ifra om du har lyst å teame opp da :)

Lenke til kommentar

Hjelp oss å teste!

 

Vi lanserer splitter ny server om tre-fire timer. Denne blir internasjonal - altså åpen for alle. Alle starter på ny frisk på serveren senere i dag, da våre to servere har separat hive.

 

Bli med på å teste! Serveren og all loot/kjøretøy vil bli resatt når vi resetter, så det hjelper ikke å joine nå for fordeler. Men dere vil jo merke når serveren går ned og etterpå er det frisk start med kjøretøyer, loot, etc.

 

 

Koble til med «Remote» ingame:

IP: 5.9.31.175

Port: 2302

Passord: 42erpassordet

 

 

Edit: OBS - Serveren bruker nyeste DayZ! Bruk Dayz commander, søk etter BBG2 og oppdater til samme versjon.

 

En flott server, var med på å teste den i natt.

 

Merker dog at jeg og ett par andre får tilfeldige frame-drops på den, tror det er relatert til patchen og ikke serveren.

 

Digg med Engelsk tale og!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fin melding det, fikk nettopp tatt en Sniper borti hugget der.. Rørte ikke liket ditt eller hvor nå enn det lå så kanskje du finner det igjen :)

 

Takk! Vi er en gjeng på 5 nå, som er rundt i der en plass nå. Var en sniper på fjellet ved siden av prigorodky, drepte han deg? Så du døde

Lenke til kommentar
Til Smoerstar: takk for at du gjennopprettet troen min på menneskeheten. Uvanlig å ikke bli skutt on sight som nyspawna i elektro. Dumt at du datt ned fra taket. Jeg tok vare på tingene dine helt til jeg ble blafra ned i butikken.

 

haha, no biggie!

Takk for transfusen;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...