Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens, da sliter vi litt igjen. Jeg har desverre ikke så mye info til dere, men litt har jeg: Problemene skyldes den private serverbuilden vi bruker, men det er kun vi og én annen server som sliter med dette. Mer info har jeg ikke, da vår utvikler er utilgjengelig akkurat nå. Regner med at han dukker opp igjen i løpet av kvelden og at vi får løst problemene. Beklager så mye!

 

 

 

edit: anbefaler dere ikke å spille nå, da utstyret kan bli slettet helt tilfeldig.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Hei folkens, da sliter vi litt igjen. Jeg har desverre ikke så mye info til dere, men litt har jeg: Problemene skyldes den private serverbuilden vi bruker, men det er kun vi og én annen server som sliter med dette. Mer info har jeg ikke, da vår utvikler er utilgjengelig akkurat nå. Regner med at han dukker opp igjen i løpet av kvelden og at vi får løst problemene. Beklager så mye!

 

 

 

edit: anbefaler dere ikke å spille nå, da utstyret kan bli slettet helt tilfeldig.

 

Vi tror vi har klart å løse problemene nå folkens. Følg med og si ifra til oss om det ikke er tilfellet!

Lenke til kommentar

Er fortsatt hver 3. time, men vi skal få til lengre tid mellom restartene etterhvert. Death message skrus (etter planen) på i natt.

 

Pussig. Var ingen restart klokka 21.

 

Edit: Serveren restartet ikke ved midnatt heller.

 

Edit 2: Restarts er visst skrudd av inntil videre mens de fikser div.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...