Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis folk mener det er en "artig" battle å locke noen nede inni en brannstasjon mens man spammer flares og chemlights i vinduene for å pulle zombier, uten at de inni har mulighet til å logge ut engang, så ja, da var det jammen artig.

 

 

Solide regler på denne serveren.

Det morsomme med denne posten er at å logge ut i en sånn situasjon nok er i grenseland for hva som er lov...

 

Skulle jeg gått full bandit ville jeg nok prøvd på lignende. Så føler meg litt truffet :grumpy:.

 

Skjønte ikke helt hva du mente?

Hvis du mente at vi ikke kunne logge ut, så ja - Det var jo det jeg skrev?

Hvis du mente at vi kunne logget ut, bør dette isåfall tydeliggjøres i reglene.

Lenke til kommentar

Vi tok bare å sprengte den nå, trenger ikke så mye loot flytende rundt på serveren

 

Hvis det skal ha noen effekt må du/dere tømme kjøretøyet for loot, save det, deretter sprenge det.

 

Edit: Reparerte en Hippievan jeg fant. Førstemann til mølla.

post-72992-0-68853200-1345188984_thumb.jpg

post-72992-0-64173600-1345190341_thumb.jpg

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Vi tok bare å sprengte den nå, trenger ikke så mye loot flytende rundt på serveren

 

Hvis det skal ha noen effekt må du/dere tømme kjøretøyet for loot, save det, deretter sprenge det.

 

Edit: Reparerte en Hippievan jeg fant. Førstemann til mølla.

Sprengte du lastebilen der oppe? Var en del fint, fant litt av det :)

Lenke til kommentar

Er veldig liten itemslot på choppers. Enda mindre våpen. Lastebilen er vel tilbake nå? Tok ingenting.

 

Btw. er det pitstop eller bare dårlig plassering av buss i Novy? Freste nettopp forbi.

 

Lastebilen er tilbake uten hjul ja. Men chopperet kan ikke være fult, er jo 10 wepon slots og 50 items?

Lenke til kommentar

Er veldig liten itemslot på choppers. Enda mindre våpen. Lastebilen er vel tilbake nå? Tok ingenting.

 

Btw. er det pitstop eller bare dårlig plassering av buss i Novy? Freste nettopp forbi.

 

Lastebilen er tilbake uten hjul ja. Men chopperet kan ikke være fult, er jo 10 wepon slots og 50 items?

 

3 våpen og 20 items. http://www.dayzwiki.com/wiki/Vehicles

 

Faen, når kom det da Oo? jaja, tør ikke dra tilbake til campen min lenger :( folk som skyter på meg jo xD

Lenke til kommentar

Faen, når kom det da Oo? jaja, tør ikke dra tilbake til campen min lenger :( folk som skyter på meg jo xD

 

Traff jeg? o:)

 

Joda, Main rotor er relativt rød nå.. har heldigvis 1 ekstra, men nå hunter jeg etter deg :)

 

Faen, når kom det da Oo? jaja, tør ikke dra tilbake til campen min lenger :( folk som skyter på meg jo xD

 

Kan jo sirkle over og se. Spilte ikke jeg og noen andre med deg her om dagen? var på skype osv

 

Kan jo vere det, drev dere og fiksa et chopper i skogen? som til slutt gikk til helvette xD?

Lenke til kommentar

Traff jeg? o:)

 

Joda, Main rotor er relativt rød nå.. har heldigvis 1 ekstra, men nå hunter jeg etter deg :)

 

Mja, jeg er allerede i Berezino nå. Så du motorsykkelen min? :)

 

Såg ut som en ATV, og at du er i berezino.. njah har mine tvil. I will continue my hunt :p

 

Hvor så du en ATV? Lurer på om det var han fyren i ghillie som stod død med lastebilen sin. Kan jeg få coords å hente den?

 

*edit*

Jeg får gå opp seinere å leite, er nede i basen vår nå og logger ut.

 

Ha en fin dag og takk for M240'en!

Endret av nadare
Lenke til kommentar

Traff jeg? o:)

 

Joda, Main rotor er relativt rød nå.. har heldigvis 1 ekstra, men nå hunter jeg etter deg :)

 

Mja, jeg er allerede i Berezino nå. Så du motorsykkelen min? :)

 

Såg ut som en ATV, og at du er i berezino.. njah har mine tvil. I will continue my hunt :p

 

Hvor så du en ATV? Lurer på om det var han fyren i ghillie som stod død med lastebilen sin. Kan jeg få coords å hente den?

 

(Ingen hard-feelings vell?)

 

Nei såg en atv i skogen når du skøyt på meg, så.. man ser ganske mye fra en heli vettu?

 

hard-feelings? mjah.. etter mange timer med samling av deler, mye fiksing osv.. neida ingen harde feelings med at du skyter på det mest dyrebare jeg eier i DayZ :wee:

Lenke til kommentar

Traff jeg? o:)

 

Joda, Main rotor er relativt rød nå.. har heldigvis 1 ekstra, men nå hunter jeg etter deg :)

 

Mja, jeg er allerede i Berezino nå. Så du motorsykkelen min? :)

 

Såg ut som en ATV, og at du er i berezino.. njah har mine tvil. I will continue my hunt :p

 

Hvor så du en ATV? Lurer på om det var han fyren i ghillie som stod død med lastebilen sin. Kan jeg få coords å hente den?

 

(Ingen hard-feelings vell?)

 

Nei såg en atv i skogen når du skøyt på meg, så.. man ser ganske mye fra en heli vettu?

 

hard-feelings? mjah.. etter mange timer med samling av deler, mye fiksing osv.. neida ingen harde feelings med at du skyter på det mest dyrebare jeg eier i DayZ :wee:

 

Tihi ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...