Gå til innhold

Yamakasi Catleap


wholmen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå betalt 2200,- totalt for min skjerm, da er momsen med :) Lurer litt på å kjøpe 2 til og kjøre 3 skjerms oppsett :eek:

Hva slags skjermkort har du? Har sittet på gjerdet for en 2560x1440/1600 en stund, men jeg tror jeg skal vente litt til på bedre og billigere ytelse i såpass høy oppløsning. kjører i dag 1920x1080 og slik jeg har skjønt er det realistisk å vente en ca halvering i fps med GTX 670, noe jeg er litt skeptisk til.:)

Lenke til kommentar

Jeg har nå betalt 2200,- totalt for min skjerm, da er momsen med :) Lurer litt på å kjøpe 2 til og kjøre 3 skjerms oppsett :eek:

Hva slags skjermkort har du? Har sittet på gjerdet for en 2560x1440/1600 en stund, men jeg tror jeg skal vente litt til på bedre og billigere ytelse i såpass høy oppløsning. kjører i dag 1920x1080 og slik jeg har skjønt er det realistisk å vente en ca halvering i fps med GTX 670, noe jeg er litt skeptisk til. :)

 

Har Radeon HD7950 3Gb med støtte for Eyefinity 2 så tror ikke det skal være noe problem å kjøre flere skjermer.

Lenke til kommentar

Har Radeon HD7950 3Gb med støtte for Eyefinity 2 så tror ikke det skal være noe problem å kjøre flere skjermer.

Med tanke på at disse monitorene kun har Dual-Link DVI vil det være et problem jo.

Alle HD 7950 har én DL-DVI-port, HDMI støtter ikke 2560x1440, og de få adapterene som støtter displayport -> DL-DVI har problemer.

Lenke til kommentar

Jeg har nå betalt 2200,- totalt for min skjerm, da er momsen med :) Lurer litt på å kjøpe 2 til og kjøre 3 skjerms oppsett :eek:

 

Hvilken skjerm, og hvilken selger kjøpte du fra for å få det så billig?

 

 

Jeg kjøpte Achieva Shimian fra green-sum, men ser prisen er gått opp litt nå:

 

http://www.ebay.com/itm/Tempered-Glass-New-ACHIEVA-Shimian-QH270-IPSI-LED-27-2560x1440-S-IPS-Monitor-/140853514715?pt=AU_comp_monitor&hash=item20cb8611db

 

 

Jeg fikk en plettfri skjerm uten pixelfeil fra denne selgeren, men en arbeidskollega av meg fikk noen døde pixler, men han sa han la kun merke til det under oppstart, så det plaget ikke ham.

Lenke til kommentar

Bestilte en stk Crossover 27Q LED-P 3. oktober med dream-seller. Betalte ca. 2200 kr. Regner med moms/gebyr-krav ankommer i posten snart. Skjermen ble sendt 8. oktober med FedEx og ankom i dag. Utrolig fornøyd med bildet, ekstremt rått! Eneste minuset er 2 døde pixler (en grøn og en rød litt til høyre for midten). Men ikke så gale med 2 døde av nesten 4 millioner pixler. Ser det igrunnen bare på mørkt bilde også.

 

Alt i alt ganske fornøyd!

 

Har ikke funnet ut hvordan jeg tilter/juster høyden enda. :p

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

DisplayPort til DVI-DL adapter florerer det av...

Har du en som er rapportert å faktisk fungere med Radeon-kort og ikke-Apple-skjermer?

 

Hva med denne? http://www.accellcab...DP/dp_dvid.html

Den skal fungere på papiret, men det er rapportert problemer med å få dem til å fungere skikkelig.

Den er på lista over støttede adaptere: http://support.amd.com/us/eyefinity/Pages/eyefinity-dongles.aspx

Men jeg hadde likevel forholdt meg skeptisk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da vil jeg takke green-sum for min andre Yamakasi Catleap Q270, begge i perfekt tilstand, men siden de har forskjellig PCB så har de litt forskjellig fargetone, men det fikset jeg fort i nVidia kontrollpanel.

post-9808-0-80347200-1352246863_thumb.jpg

 

Lurer på om jeg skal investere i et til nVidia skjermkort, et passivt kjølt et for å ta seg av en skjærm nr3 og physx.

 

Har physix noe for seg, kommer det spill med støtte for det eller var det bare en gimmic/fab?

Lenke til kommentar

2 skjermkort? SLI? Ville ikke kjøpt SLI/crossfire. Dobbel forsinkelse med samme FPS og ujevnt mellomrom mellom bildene. 60 fps SLI != 60 fps med én gpu. Kjøp deg heller 680 GTX eller 7970.

 

EDIT: Skulle ha lest posten din skikkelig først.

Har ikke hørt noe særlig om physx i det siste.

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal investere i et til nVidia skjermkort, et passivt kjølt et for å ta seg av en skjærm nr3 og physx.

 

Har physix noe for seg, kommer det spill med støtte for det eller var det bare en gimmic/fab?

Du får ikke et passivt kjølt Nvidia-skjermkort som takler PhysX

PhysX brukes stort sett i en håndfull spill, siste lansering var Borderlands 2.

 

Planetside 2 skal bruke PhysX 3.0, som visstnok kjører bra på CPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...