Gå til innhold

Yamakasi Catleap


wholmen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor er det så lett? :p

--

 

Lyst på ny skjermer selv. 3x 27" isåfall.. men blir litt stiv pris når jeg må ha 3stk :(

Fordi du bare kan sende den tilbake hvis du er missfornøyd med kjøpet innen 14 dager (noen nettbutikker operer også med 30 dager). Du må dog stå for frakten selv, naturligvis.

 

Jeg er litt usikker, men mulig du må ha et aktivt adapter for å få til det:

F.eks: http://www.ebay.com/itm/Active-USB-power-Mini-DisplayPort-to-Dual-Link-DVI-Adapter-2560-1600-/251298485909

 

Eller så kjøper du Dell-skjermen, som da etter hva jeg husker, har Displayport fra før, og da slipper du en dyr, aktivt adapter.

Lenke til kommentar

Fordi du bare kan sende den tilbake hvis du er missfornøyd med kjøpet innen 14 dager (noen nettbutikker operer også med 30 dager). Du må dog stå for frakten selv, naturligvis.

Det er litt feil.

Angreretten er 14 dager, men da må den ikke være åpnet\brutt forsegling.

 

Mulig enkelte nettbutikker har åpent kjøp slik at man kan prøve produktet osv., men når det kommer til angreretten så skal ikke produktet være åpnet\testet, sånn etter boka hvertfall :)

Lenke til kommentar

Slike produkter vi snakker om derimot, har strengt talt ikke akkurat noen særlig forsegling å snakke om akkurat. Erstatter du teipbiten, og setter den på plass identisk, slik at produktet ser like bra ut så bryr ikke butikken eller neste kunde seg heller.

 

Uansett, håndhevningen vil selvsagt variere, og på elkjøp hvor jeg jobbet så gjaldt angreretten nesten uansett hvordan forpakningen så ut. På nettbutikker har jeg alltid prøvd å få produktet til å se bra ut om jeg angrer, og aldri hatt noe problem med det i hvert fall. :)

Mens det er en rekke produkter hvor det er begrensninger og utnyttelse kan forekomme om forseglingen brytes.

 

Kort sagt, det burde være en smal sak å heve kjøpet om du tar visse forhåndsregler, og ikke åpner opp pakken som en 5 år gammel unge på sukker på julaften. :p

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Da har jeg blitt mye klokere, og ikke minst - det blir en Dell U2713HM på meg, med Mini Displayport(fra Acer Connector port'en min) til Displayport kabel inn på skjermen - og da er 2560x1440@60hz gull.

Som en bonus, Dell har jo en nice pixel policy - null døde/låste pixler.

 

Er veldig takknemlig for at dere tok dere tid til å hjelpe meg, det setter jeg virkelig pris på.

Lenke til kommentar

Du må forklare litt mer grundig her. Hvordan vet du at skjerm fungerer, hvorfor får du ikke installert drivere, hvilke skjerm har du (ebay lenke), stasjonær/Laptop og hvilket skjermkort.

 

Specs ser du i signaturen min, altså stasjonær. :-)

 

Skjermen funker fordi det bare er den som er koblet til og den står på riktig oppløsning. Jeg bruker skjermen i skrivende stund. MEN den finner ikke navnet på skjermer under enhetsbehandling. Når jeg forsøker å installere drivere som er OC drivere får jeg opp feilmelding, mest sannsyneligvis fordi skjermen heter "generisk pnp-skjerm".

Jeg finner heller ingen andre drivere enn OC driveren.

 

Skjermen jeg har skaffet er denne:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=111051274052

Lenke til kommentar

YEY!!!!! Jeg klarte det.. Jeg sket i driveren, gikk inn i nVidia kontrollpanel og laget en egen custome skjermoppløsning og satte refresh til 120hz. Funker som juling.... Da spiller jeg altså på 27" 1440p med 120hz... Det er råttt.... Var inne på BF3 solo nå og lå vippet helt opp til 135fps med fraps..


BTW: Bestilte skjermen på MANDAG fra Sør Korea, fikk den i dag.. Sinnsykt at det kan gå så raskt..

Lenke til kommentar

Ser at denne kun er spes. Til 60Hz. Hvorfor?

 

YEY!!!!! Jeg klarte det.. Jeg sket i driveren, gikk inn i nVidia kontrollpanel og laget en egen custome skjermoppløsning og satte refresh til 120hz. Funker som juling.... Da spiller jeg altså på 27" 1440p med 120hz... Det er råttt.... Var inne på BF3 solo nå og lå vippet helt opp til 135fps med fraps..

BTW: Bestilte skjermen på MANDAG fra Sør Korea, fikk den i dag.. Sinnsykt at det kan gå så raskt..

Hvilken selger brukte du?

Endret av powersound
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...