Gå til innhold

Yamakasi Catleap


wholmen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe gul lysblødning. Kun litt hvit lysblødning og "IPS glow" som jeg kan se..

Bruker bare knappene på skjermen til å justere lysstyrke ja.

Jeg brukte ATI Catalyst Control til å justere kontrastnivå og lysfarge målt i Kelvin.

Du kan laste ned videoer til å kalibrere skjermen din med her: http://www.avsforum.com/t/948496/avs-hd-709-blu-ray-mp4-calibration

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Prøv "Make offer" på Ebay. Har ikke prøvd det før, men siden de har aktivert funksjonen, så mottar de tydeligvis bud og andre betingelser.

 

Make offer er bare en funksjon så man kan legge inn ett lavere bud, selger kan avslå, det har ingeting med å sende til andre land å gjøre.

 

men man kan stille selger spørsmål om han kan sende til Norge, det har jeg selv gjort mange ganger som oftest med positivt resultat men det har som regel vært selgere i Usa.

Lenke til kommentar

335$

 

http://www.ebay.com/...=item337feb1607

 

Jeg betalte 298$ for min i september i fjor eller 1769,- Norske, med dagens dollarkurs er prisen 1859,- altså den koster 90,- mer nå, vil ikke si det er så enorm forskjell jeg da.

 

Merk at disse prisene er uten moms og fortollingsgebyr om man skulle være så uheldig å måtte betale det.

 

Uansett overkommelige priser i forhold til alternativet her i Norge.

 

Skjønner heller ikke helt hvorfor alle har hengt seg sånn opp i Yamakasi sine skjermer det var kun de første som kunne kjøre i 120hz eller om man blar opp litt mer cash.

 

Selv synes jeg min Achieva Shimian er penere utseendemsessig enn Yamakasien.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar

...

Skjønner heller ikke helt hvorfor alle har hengt seg sånn opp i Yamakasi sine skjermer det var kun de første som kunne kjøre i 120hz eller om man blar opp litt mer cash.

 

Selv synes jeg min Achieva Shimian er penere utseendemsessig enn Yamakasien.

Jeg valgte catleap fordi det var den skjermen som var mest omtalt. Så på den som det sikreste valget. Begrenset tid til research. Hadde også en drøm om at 120hz.net skulle legge ut PCB til salgs også.

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar

Mulig dette er et dumt spørsmål, men trengs det overgang til stikkontakten skjermen bruker, for å koble til norsk strømnett?

 

Nei, de fleste sender med EU kontakt, eller slik som vi bruker her i Norge.

 

Det som avgjør hvilken type de sender er hvilket land du kommer fra, bestiller man fra Usa får man US plug, England Uk plug osv.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...