Gå til innhold

Yamakasi Catleap


wholmen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal bytte ut skjermen min og kunne tenkt meg en 27" skjerm med 2560 x 1440 i oppløsning.

 

Jeg bruker skjermen min mest til dette:

Spill (Heroes of Newerth (dota), WoW, litt fps og diverse strategispill)

Surfing

Video

 

Jeg bruker nvidia gtx 570 i dag.

 

Jeg har sett for meg to skjermer og lurer på om det er noen som har innvendinger eller anbefalinger.

 

1. Samsung Syncmaster S27A850T

 

2. Dell U2711

 

Men jeg har blitt tipset om å kjøpe yamakasi catleap på Ebay. Jeg syns det er litt skummelt, men hvis det er mange som har gode erfaringer med Catleap, så er vel det det aller beste alternativet. Noen som vet hvordan de er til spilling?

 

I tillegg har Dustin.no salg på denne: HP ZR2740W, men jeg ble litt skremt av input-laggen.

 

Takk for hjelpen!

Endret av wholmen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TOk å leste meg opp litt og fant ut at dette virkelig skal være et godt kjøp for penga hvis man ikke er uheldig å får en DOA enhet. Selv da kan det være et godt kjøp selv om du evn må sende tilbake og bestille en ny.

 

Bestile meg en via Ebay til 310Dollar (ca 2000,- Kr ink frakt 2-5 dager express)

http://cgi.ebay.com/...ME:L:OC:US:3160

 

SKal også være mulig å kjøre skjermen på 85 hz med ATI kort og opp til 95-100hz med nvidia kort.

Noe jeg har venta lenge på å få tak i. En så stor skjerm med bra oppløsning og høy oppdateringsfrekvens.

 

Glemte å ta med at jeg sannsyneligvis må betal moms på denne. Totalt ca 2500,- kr er evn ikke værst.

Endret av Ola Andresen
Lenke til kommentar

Hei, beklager sen oppdatering. Jeg har nå fått skjermen: Den er FANTASTISK! Jeg elsker den! Fy flate for en skjerm! Jeg endte opp med å betale 2200kr, og har foreløpig ikke måttet betale moms. Jeg kjøpte versjonen uten HDMI (billigere, lavere input-lag, og jeg bruker aldri hdmi på pcen), uten høyttalere og i hvit farge. Den kan dessverre ikke overklokkes til 100mhz, fordi det var bare noen paneler som ble produsert i februar som kan det. Hvis man skal ha en av dem, må man betale dobbel pris og være heldig med å finne dem. Jeg er ikke så kresen at jeg syns at 60hz er et problem, så for meg er denne skjermen perfekt. Det tok nøyaktig 5 dager selv om det var en helg i veien.

Lenke til kommentar

Fikk denne skjermen nå selv. Endte med å betale 1950kr. Måtte heller ikke betale moms eller fortolling.

 

Viktig å bytte til den dual-link DVI kabelen som følger med noe jeg ikke gjorde først og da gikk skjermen "inn og ut" hele tia. Men fungerer som den skal nå :)

 

Kan absolutt anbefale dette til andre for denne latterlige lave prisen. LØP OG KJØP!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...