Gå til innhold

[Løst] mmorpg spill (medieval)


Anbefalte innlegg

God kveld kjære spillere :p Jeg sitter her med en venn å grubler over et spill vi kan spille, men sitter ganske fast for å si det sånn. Vi har begge spilt Runescape sammen med hverandre i mange år, men etter 6 år har vi gått lei. Jeg leter det jeg kan etter ett nytt spill, men det virker ikke som om det er noen der ute som matcher det jeg vil ha. Jeg vil ha et spill som har skills der du kan for eksempel hogge stein og tre, og ikke at det er slossing 100%. Nevnte jeg det skulle være mmorpg? Har letet to gode dager nå, men ser ikke ut til å finne noe, sitter egentlig bare å gleder meg til elder scrolls online :p

 

-DahPain

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo sjekkeut lotor online, er f2p

 

Regner med du mente LOTRO ? Hvis ja, så takk, jeg laster det ned nå som jeg nesten hadde mistet alt håpet. Sittet oppe til langt på morgenen mange dager på rad å letet etter ett spill nå, kanskje jeg har funnet det nå :)

 

 

Hva med Darkfall Online? : http://www.darkfallonline.com/

Nei, det så litt "lavbudsjett" ut, ble litt for mye uferdig og så egentlig ganske plain og simpelt ut, men takk for tipset ;)

 

 

The Secret World.. Meget bra nylansert.

 

Ble litt for nåtid ut ja, men takk for forslaget :)

 

Stenger denne tråden om et par dager, med mindre det kommer flerne forslag inn ;)

 

-DahPain

Lenke til kommentar

Måtte ha en liten oppdatering igjen, LOTRO var kjedelig, har også prøvd Rift, men det var ikke heller noe for meg. Er veldig interresert i TSW, men det er jo unødvendig dyrt om man skal spille det i ett år.. Jeg har kanskje tenkt å kjøpe det, men er det noen andre som har forslag til MMORPGer som er verdt å prøve ut? Med skills, og som det er mer enn 2000 stk som spiller?

Lenke til kommentar

GW2 kommer jo ut om ikke så lenge.. Har spilt beta-eventene der, og jeg syns det er ganske bra iallefall. Og ingen månedlig avgift :)

 

Syns også LOTRO var ganske kjedelig, og etter å ha prøvd TERA litt så satt jeg igjen med en "meh" følelse.

 

Har ikke fått testet GW2 crafting delen så veldig mye der, men det såg ut til å være relativt bra gjennomført (og "discover new rececpies" delen var litt moro)

Lenke til kommentar

God kveld kjære spillere :p Jeg sitter her med en venn å grubler over et spill vi kan spille, men sitter ganske fast for å si det sånn. Vi har begge spilt Runescape sammen med hverandre i mange år, men etter 6 år har vi gått lei. Jeg leter det jeg kan etter ett nytt spill, men det virker ikke som om det er noen der ute som matcher det jeg vil ha. Jeg vil ha et spill som har skills der du kan for eksempel hogge stein og tre, og ikke at det er slossing 100%. Nevnte jeg det skulle være mmorpg? Har letet to gode dager nå, men ser ikke ut til å finne noe, sitter egentlig bare å gleder meg til elder scrolls online :p

 

-DahPain

 

Kjøp wow, gikk over til det for litt siden etter å ha spillt runescape i dominerende 8 år, gadd ikke emr etter at min ørtendte gode bruker ble hacka..

Er tull at man blir "avhengig" etc på wow som aviser og andre sier. Er et flott spill, som en gigantisk bra update av rs, er alltid noe nytt å lære på wow også. Utallige quest, en drøss med skills, dugeons og monstre.

Krever litt taktikk noen ganger i forhold til runescape og, gjør det bare bedre :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...