Gå til innhold

ASUS Nexus 7

Fikseren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svarte på et spørsmål om det det var dumt å bruke en annen lader med å bruke min egen telefon som eksempel på at nei, det er det ikke. Du konkluderer deretter med at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Hvorfor vet jeg ikke hva jeg snakker om? hva er det jeg ikke har forstått? Enlighten me, please.

Foreslår at vi lar det være siste ord om dette her og at smartphone svarer i en privat melding. Dette har ingenting med tråden å gjøre og er uten interesse for oss andre.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår at vi lar det være siste ord om dette her og at smartphone svarer i en privat melding. Dette har ingenting med tråden å gjøre og er uten interesse for oss andre.

Ser poenget ditt, og det var heller ikke meningen å skape en slik diskusjon. Men hvis det er skadelig å bruke en sterkere lader til Nexus 7 er det absolutt on topic og relevant i forhold til spørsmålet som ble stilt. :-)

Skrevet (endret)

Slettet mitt innlegg, har ikke noe spesielt behov for å svare.

Jeg svarte kun på AntiLFs innlegg og så ikke hva Barabbas hadde skrevet før nå.

Så var vel der litt kjapp selv ;-)

Endret av smartphone
Skrevet

Merker at det er helt uduhelig lyd jeg får på headseete, samme i bilen, hva kommer det av? Hører og en svak skurrelyd.... Så styg lyd, at det er ikke vits å se film eller høre på musikk : o noe man kan fikse?

Skrevet

Fungerer på min, og jeg har ikke rootet eller noe. Det er altså den øverste og den nederste knappen på høyre side som skal holdes inne et sekund omtrent. Ganske tydelig at den tar bildet når den gjør det.

Skrevet

Er det egentlig noe poeng å vente til denne kommer offisielt ut i Norge? Dersom prisen legger seg på 2300+ for 32 GB-utgaven, er det vel nesten like greit å bare bestille fra multicom. Har vi noen anelse om hva prisen kommer til å bli?

Skrevet

Ville tatt utgangspunkt i prisen google selv tar i europa (Frankrike, Spania, Tyskland), som er ca. 2150 kroner for 32GB utgaven. Regner med prisene i Norge blir liggende noe høyere, men blir nok billigere enn hva Multicom tar i dag.

Skrevet

Lover bra. 1 måned er ikke så lenge å vente. Kjenner det kribler i fingrene etter å få en ny gadget å tukle med. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...