Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan ikke forstå hva som er forskjell på en Norsk versjon utenom laderen som kommer med uten adapter ?

 

Noen som vet kansje ?

 

Som jeg har skjønt er den eneste forskjellen medfølgende adapter. Følger med en amerikansk adapter med sånn konverter ved siden av. :p

Endret av Sharizard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir jo ikke helt det samme med et løst keyboard kontra et som gjør N7v2 til en liten laptop...

 

Men appen external keyboard helper kan hjelpe en hel del tipper jeg, tror den kan gjøre ae til ære oe til ø og aa til å. Det burde fikse biffen :-D

Lurer på om jeg skal kjøpe det keyboardet som er linket til og prøve :-D

Lenke til kommentar

Norsk tastatur får man ved å sette nye klistrelapper på tastene og velge norsk tastaturlayout i innstillingene, man trenger ikke en egen app for dette.

 

Det avbilde lefsa av et tastatur ser simpelt ut og ikke fristende. Det er laget for 10", men tilpasset med en mindre ramme for 7". Tastene ser ut til å være av silikon istedenfor plast.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller ha en app enn klistremerker :-D

 

Har kost meg med brettet (v2) i et par dager nå, og jeg må si at det er jo helt topp! Digger skjermen, responsen osv.

Og batteritiden er ganske grei, over 4 timer med serier (noe filer og noe Netflix) pluss en del surfing og ebok, og godt over halvparten av batteriet igjen :-D

 

Storfornøyd med denne!

 

Har bestilt denne: http://dx.com/p/bluetooth-v3-0-61-key-wireless-keyboard-for-asus-google-nexus-7-2-black-silver-245182

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar

Jeg vil heller ha en app enn klistremerker :-D

 

Hvordan klarer en app å forandre utseendet til fysiske knapper på et eksternt tastatur?

 

Selvfølgelig kan man klare seg uten å merke tastene når man husker hvor de forskjellige tegnene er plassert, det er til og med noen med gode touch-ferdigheter som skriver på tastatur med blanke taster.

 

I gamle dager hadde vi problem med æ/ø/å, da måtte man i verste fall brenne ny bios med støtte for norske tegn på maskinene og printerne. I dag har både Windows og Android støtte for norske tegn fra fabrikk, det er bare å velge norsk tegnsett i innstillingene.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...