Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva som er riktig kan diskuteres, ettersom Norge har aksept ISO 8601, som er lagt inn i Norsk Standard som NS-ISO 8601: http://www.standard.no/nettbutikk/sokeresultater/?search=8601#

 

Det jeg påpeker er at skilletegn mellom timer og minutter er : alle andre steder enn iOS 8.x med setting norsk bokmål. Det var : til og med iOS 7.x, og som andre har nevnt, i alle andre produkter fra Apple og fra alle andre. Jeg har sjekket alle dinger jeg har (en del...) og alle viser : mellom timer og minutter.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Satt iPhone 5s'en min til å oppdatere seg i går.

 

Den "lastet" ferdig, og nå har den switchet mellom hvit skjerm med svart eple, blå skjerm, og "avslått" siden 24 i går kveld..

 

Anyone??

 

Får ikke koblet den til Macen, ingenting. Holder jeg home+lukkeknapp skrur den seg av. Skrur jeg den på igjen går den tilbake til det over.

Lenke til kommentar

Da var plutselig min 5S helt død. Brukte den i ene øyeblikket, la den fra meg på bordet og 10 minutter senere helt død. Kan ikke slås på. Skjer ingenting når jeg kobler til laderen. Kjempekvalitet fra Apple!

 

Noen som vet om det finnes andre løsninger enn å sende den inn?

Endret av tepe2
Lenke til kommentar

Da var plutselig min 5S helt død. Brukte den i ene øyeblikket, la den fra meg på bordet og 10 minutter senere helt død. Kan ikke slås på. Skjer ingenting når jeg kobler til laderen. Kjempekvalitet fra Apple!

 

Noen som vet om det finnes andre løsninger enn å sende den inn?

Prøv å hold hjem+power knappene inne noen sekunder til du ser Apple logoen.

Lenke til kommentar

 

Da var plutselig min 5S helt død. Brukte den i ene øyeblikket, la den fra meg på bordet og 10 minutter senere helt død. Kan ikke slås på. Skjer ingenting når jeg kobler til laderen. Kjempekvalitet fra Apple!

 

Noen som vet om det finnes andre løsninger enn å sende den inn?

Prøv å hold hjem+power knappene inne noen sekunder til du ser Apple logoen.

 

Jeg gjorde det akkurat nå, etter å ha lest det på Apple sine sider. Og det virket. Men tusen takk for svar. Holdt inne begge knappene i ca 15-20 sekuknder. Trodde jeg hadde mistet alt nå, men ser ut til at alt er der. Lurer på hva som får mobilen til å dø ut, sånn uten videre. Kanskje fordi det begynner å bli lite plass, har nesten fylt opp mine 16GB. På tide å frigjøre plass.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes en mulighet til å sette telefonen på stille og uten vibrasjon i en gitt tidsperiode?

 

Si feks at lyd og vibrasjon skal være av i tidsrommet 08.00 - 16.00

 

Ikke forstyr modus skal vel håndtere dette. Har ikke brukt moduset så mye selv,men jeg innbillet meg at mobilen ikke vibrerer om du aktiverer det over ett planlagt tidsrom. For bare ynskylde om jeg tar feil :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...