Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Noen her som bruker hola sin ios app på iphone?

Jeg bruker det til å se amerikansk netflix (og en drøss andre land). Synes det fungerer knallbra! Både i Chrome på mac og via appen i app store. Bruker også for å dele skjerm fra iphone til Apple tv.

 

Det jeg lurer på er om det egentlig er trygt å bruke? Er litt sånn naturlig skeptisk til slike VPN løsninger, men dette er jo for fristende til å la være ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm. Okaay. Ble litt småskremt av den artikkelen der, men egentlig har jeg ikke peiling. Kjipt med et så genialt program! Får sjekke ut alternativene evt, men ser ikke ut som de støtter iPhone og da er jeg i grunnen like langt.

 

Edit: Noen du anbefaler i stedet? Gjerne gratis, men en liten sum er ingen hindring om man får merkbart bedre tjeneste.

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Er det noen som har solgt sine iPhone 5 her nylig? Hvilke reelle priser kan en forvente for en pent brukt 32GB, kun ett lite hakk i rammen opp til venstre.

 

Ser mange ville priser på finn.no, og noen mer edruelige selvsagt.

jeg fikk selgt min iPhone 5 16GB med et nytt batteri og lader følgte med for 2200.-

Endret av sprintball96
Lenke til kommentar

Hvorfor er det faen meg umulig å legge til gmail etter den siste forpulte oppdateringen? Står det er feil passord, men har dobbeltsjekket flere ganger.

 

Faen for noe piss.

 

EDIT: Ok, fant ut av dette. Rart jeg ikke hadde noe tull med det før jeg oppdaterte. Men måtte inn og legge til enhet spesifikk passord pga. 2-trinns sikkerhet greiene på kontoen. Så lærte jeg noe nytt i dag også :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det normalt at det er operatørlås på en swap telefon ? og hvordan kan jeg finne ut om det er det

Var normalt, men i dag blir det mindre og mindre låsing, så ikke sikkert de er det lenger.

 

For å sjekke kan man forsøke aktivere den med et SIM-kort fra en annen operatør. Er den alt aktivert og du ikke ønsker aktivere den på nytt kan man sette inn et sim-kort og se om det virker, er den låst vil du ikke få noe signal, men som regel kun "ingen tjeneste" (no service).

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller går telefonen til helvete ved å bruke Facebook? Telefonen henger seg rett og slett når jeg feks sjekker ut en lenke eller logger inn. Dritirriterende.

 

Føler telefonen er gått til helvete etter iOS 8. Den henger seg opp og skrur seg av osv.

 

Nåvel, skjer med at alle skal ha så mye for sin knust 5S.. Vil kjøpe en knust men får jo en uknust for samme prisen?

Lenke til kommentar

 

Er det normalt at det er operatørlås på en swap telefon ? og hvordan kan jeg finne ut om det er det

Var normalt, men i dag blir det mindre og mindre låsing, så ikke sikkert de er det lenger.

 

For å sjekke kan man forsøke aktivere den med et SIM-kort fra en annen operatør. Er den alt aktivert og du ikke ønsker aktivere den på nytt kan man sette inn et sim-kort og se om det virker, er den låst vil du ikke få noe signal, men som regel kun "ingen tjeneste" (no service).

 

takk for svar, prøvde å logge på telenor og se om jeg kunne få operatørlåsen, men der stod det bare at jeg måtte ringe inn. (utrolig at de ikke har chat-funksjon), men telefonen min ble swappet for ca 1 mnd siden, så regner da med at den ikke har operatørløs og at den heller ikke ligger i telenors systemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...