Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å kjøpe meg en brukt iphone 5. Hvordan ligger de i pris for 16 og 32 gb versjonene.?

Jeg kjøpte en 32GB for 2500kr. Fått tilbud om flere 5'ere for 2000kr. Men på Finn er prisene overprisa. Max 3000kr vil jeg si.

 

 

Forøvrig prøvde jeg jailbrake nå, og endte med at min ble sittende fast med eple logoen som mange andre.. kjett

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en 32GB for 2500kr. Fått tilbud om flere 5'ere for 2000kr. Men på Finn er prisene overprisa. Max 3000kr vil jeg si.

 

 

Forøvrig prøvde jeg jailbrake nå, og endte med at min ble sittende fast med eple logoen som mange andre.. kjett

Grunnen til at jeg ønsker brukt er at jeg håper iphone får større skjerm neste gang, og kan da kjøpe ny. Er uten telefon for øyeblikket, da jeg klarte å miste øksen på mobilen min. Uflaks.

Lenke til kommentar

Dette gjelder kalenderen min i Iphone 5s ( som er synkronisert med icloud) Den orginale kalenderen

Å kalenderen er full i hendelser

 

Men når jeg drar ned fanen ( der aksjer, vær og kalender kommer opp) så står det sjeldent noe av det som faktisk ligger i kalenderen min

Kan gjerne stå at jeg har en hendelse i dagen etter, men når dagen kommer så er det tomt igjen

 

Noen som har noe svar på dette ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...