Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Noen som har god erfaring med noen skjermbeskyttere til iphone? Tenker fikse noen til min iphone 5s

Det var en eller annetn som tidligere i denne tråden sa noe om at han ikke hadde kjøpt en telefon som var så pen for å gjemme den i en eske. Dette var jeg så enig i at jeg kjører nå all natural ;-). Kanskje en avsporing, men men ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en eller annetn som tidligere i denne tråden sa noe om at han ikke hadde kjøpt en telefon som var så pen for å gjemme den i en eske. Dette var jeg så enig i at jeg kjører nå all natural ;-). Kanskje en avsporing, men men ;-)

Det er helt greit det. Jeg leter ikke etter en boks å gjemme den bort i, men en skjermbeskytter som er nesten ikke til å legge merke til :)

http://www.youtube.com/watch?v=alYdunTtI-o

 

Den der for eksempel

Lenke til kommentar

Jeg kjørte "naken" helt til jeg en dag mistet kortholderen min, etter det bestemte jeg meg for at jeg skulle investere i en skikkelig høykvalitets og snasen "lommebokcase" til min iPhone 5 og etter jeg skaffet fra Pad & Quill så har jeg aldri sett meg tilbake. Her ligger telefonen så godt beskyttet som det kan få blitt uten å ha noe så abnormt stygt som en Otterbox eller lignende, skinnet er av fantastisk kvalitet, det er ekte treverk og føles helt fantastisk selv om den naturligvis bygger litt.

Lenke til kommentar

Min datter har en slik lommebokcase med magnetlukking og klarte uheldigvis å miste den ved å bomme på jakkelommen og den åpnet seg og falt med skjermen ned og knuste. Men en slik lommebokcase eller en tynn gjennomsiktig silikonskin kombinert med en skjermbeskytter vil sørge for at det ikke skjer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Noen som har vært borti løs sleepbutton på sin 5S. Samboeren fikk sin 5s i går, og vi hørte fort at det er en raslelyd når man beveger tlf. Sjekket opp dette på nettet, og det er ett kjent problem at knappen er løs, og dette hører man godt. Også hvis man filmer og beveger tlf, så kommer den lyden av den løse knappen med på filmen:/

 

er det virkelig slik det skal være på en tlf til 6-7-8 tusen kroner???

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar

Jeg kjørte "naken" helt til jeg en dag mistet kortholderen min, etter det bestemte jeg meg for at jeg skulle investere i en skikkelig høykvalitets og snasen "lommebokcase" til min iPhone 5 og etter jeg skaffet fra Pad & Quill så har jeg aldri sett meg tilbake. Her ligger telefonen så godt beskyttet som det kan få blitt uten å ha noe så abnormt stygt som en Otterbox eller lignende, skinnet er av fantastisk kvalitet, det er ekte treverk og føles helt fantastisk selv om den naturligvis bygger litt.

Dei var utrolig stilige! Kva versjon har du?

Lenke til kommentar

For øyeblikket har jeg Little Pocket Book, men har bestilt den nye "limited edition" Luxury Pocket Book da madammen skal overta min Little Pocket Book. Helt fanatiske produkter og jeg har ikke noe imot å støtte selskaper som lager slike produkter med et par kronasjer ekstra.

 

Har et par Little Pocket Books selv. Det lukter kvalitet av disse casene når de mottas. Skikkelig skinnlukt.

Lenke til kommentar

Bestilte denne fra DX.com i dag. Ekstra batteri innebygget i en case. Jeg er såpass avhengig av tlf at jeg ikke kan sende inn den for å fikse det dårlige batteriet.:) Hadde ikke iPhone 5 hatt nanosim, hadde ting vært så utrolig mye enklere...:p

 

http://dx.com/p/portable-external-2200mah-battery-back-case-for-iphone-5-black-178115

 

Bare husk på at dx eller kinavarer har en tendens til å gi lavere og lavere opplading etterhvert som du bruker de

Lenke til kommentar

Er klar over blandet kvalitet fra DX, men jeg har opplevd positive overraskelser fra dem også. Uansett er batteriet så dårlig på min iPhone nå at alle monner drar.:) Og 120 kr for bedre batteri er for småtteri å regne.:)

 

 

Hey don't shoot the messenger... Bare tenkte jeg skulle nevne det i tilfelle du ikke har brukt dx varer. Har en lik erfaring som deg når det kommer til Kinavarer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...