Gå til innhold

Trailer: Battlefield 3 Premium (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette er det dummeste DICE (Det er nok EA som har tvunget det på de) har gjort. Dere har vel spist en del av kaka til cod allerede, ikke bli grådige. Veien det her går gjør at jeg blir mer og mer skeptisk til Battlefield. Jeg gidder ikke å betale ekstra for spillet. Jeg gidder ikke å abbonere på annet enn ett MMO dersom det frister. Utrolig dårlig av DICE å godkjenne det her.

 

 

Skuffet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

...Skuffet.

 

Mulig du vet mer om pris og produkt, men det lille jeg har klart å snoke opp (Google) gjør ikke meg akkurat skuffet. Det ligger an til 3 ekstra utvidelser på BF3 og prisen for Premium virker helt spiselig.

Nå er jeg inne med pre-order i flere spill jeg ønsker å se ferdigstillt.

Med det sagt ønsker jeg å forskuddsbetale, IKKE ha faste trekk på kontoen.

Lenke til kommentar

Dette gjør det i det minste mulig å fnise av de BF- fanbois som har slengt drit om CoD Elite i et år nå, men som nå kaster seg over BF Elite selv om det er samme skiten.

 

 

...

DICE som aldri skulle ta betalt for kartpakker og aldri kunne tatt betalt for noe som CoD Elite. De har skutt seg selv i foten rimelig mange ganger det siste året. Det er bare synd alt for få bryr seg.

Lenke til kommentar

Enig med Storpeder, om siste avsnitt. Skjønt det dreier seg om expansions, ikke rene map-packs (map packs har ikke med nye våpen/kjøretøy/gamemodes)

 

DICE har virkelig solgt ut. Husker GODT at DICE selv sa at de aldri skulle ta betalt for noe COD elite aktig. Hah. der ser vi hvor lite DICE selv bestemmer. EA styrer alt.

 

Har mista hele lysten på å spille BF3.

 

Prioritet på server queues? rly?

5+ unique Assignments - og hva blir rewarden der? ekslusive våpen? rly?

 

Alt det andre kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Men de plager meg (om det er våpen som blir reward for assignments vel å merke. Blir det camo skins eller dogtags eller noe annet fluff, så gjør det meg null og nix.)

 

 

Er det i det heletatt noen game devs. som behandler kundene sine skikkelig utenom CD Projekt? (The Witcher 1 & 2)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Bare for å gjøre det klart. Dette er IKKE et abonnement. Du betaler bare EN gang. Prisen er 49 dollar som tilsvarer 300 norske kroner. IMO er dette en dritbra deal, og jeg skal kjøpe den så snart det kommer ut, siden du får alle DLC's og tidlig avgang til DLCene. Dessuten AK ser utrolig bra ut!

Lenke til kommentar

forhåndsbetaling/Månendlige betalinger for noe slikt crap er totalt BS. De får deg i essens til å forhåndsbetale for utvidelser og andre ting. Skal vi som forbrukere lissom godta dette blindt uten noen form for kvalitetskontroll/vurdering før ting faktisk kommer?

 

Det blir som å betale en håndverker for jobben på forhånd... hvilken garanti har man for at de ikke stikker av med pengene(eller ikke dukker opp igjen på en mnd eller 2) og/eller gjør en slurvete jobb? Ingen.

 

Stem med lommeboka. Si nei til idioti som dette.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

forhåndsbetaling/Månendlige betalinger for noe slikt crap er totalt BS. De får deg i essens til å forhåndsbetale for utvidelser og andre ting. Skal vi som forbrukere lissom godta dette blindt uten noen form for kvalitetskontroll/vurdering før ting faktisk kommer?Det blir som å betale en håndverker for jobben på forhånd... hvilken garanti har man for at de ikke stikker av med pengene(eller ikke dukker opp igjen på en mnd eller 2) og/eller gjør en slurvete jobb? Ingen.Stem med lommeboka. Si nei til idioti som dette.

 

Jeg tar det som at du aldri forhåndsbestiller vanlige spill da?

Lenke til kommentar

Folkens! Hvor har dere fra at dette bli abonnement? Det er jo en engangspris på rundt 250-400 kroner, noe som er veldig bra med tanke på alt en får tilbake igjen. Jeg kommer til å kjøpe denne pakken. Det er jo gull verdt, det finnes verre ting å irritere seg over.

 

og sånn sett, hvem er det som har sagt at dere må ha disse pakkene for å spille? Det er jo helt frivillig. Mange kommer til å spille det originale.

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...