Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, herlig å overleve et lite raid gjennom Elektro. Var heldig og fant tre daue players i tårnet på fire station, hvorav to av dem hadde loot jeg hadde bruk for.

Var heldig med supermarket også, fant alt jeg trenger for å overleve i skauen nå - hadde tilogmed plass til et telt :)

Liker å luske rundt i skogen og gå på tokt i byene/tettstedene i nærheten.

Forresten, hvor spawner NV goggles?

Skrevet

hvem er det som har satt fra seg en litt ødelagt bil på ourdayz I? har tilfeldigvis en frag granade, so visst ingen kommer å henter den snart må jeg nok dessverre ødelege den(litt) for å gjøre chernarus til en mer fredelig plass å bo.

EDIT: glemte å skrive at den er på NW airfield.

Tror det er Dante & CO sin bil. Den ble tatt ut under skuddveksling.

hvem er Dante & CO? noen må hente den snart siden jeg begynner å få mer og mer lyst til å se hva frag grenade kan gjøre med en bil.

Ikke spreng skatten min!! de tok den med til airfield å fikk den beskytt! :(

neida bare spreng den ^^ det er forøvrig den raskeste bilen i spillet tror jeg. 110+ på veien

Skrevet

hvordan funker den venne greia på dayz commander? Jeg har lagt til navnet til en venn av meg, men uansett så kommer han bare opp i lista under med grått navn og en x ved siden av... nå er han på en server men jeg ser fortsatt ikke hvor??

Skrevet (endret)

Bare å beklage at den som i dag snoket rundt i camp'en vår ble skutt med et enkelt headshot, sånn helt plutselig. :) Godt at det er en del humanity igjen.

Endret av Decoman
Skrevet

hvilke server spiller folk?

Jeg spilte tidligere på norske og tyske servere tidligere, samt nederlanske, men spiller i dag hovedsakelig på en enkelt norsk server. Tenkte å hoppe på fullpakka servere seinere igjen for å ha ekstra moro.

Skrevet

Da har jeg kastet meg på DayZ bølgen.

Er mye og lære her i starten og jeg skulle nesten joinet en "fredet" server eller noe da jeg får en kule i hodet etter en stund før jeg får satt i gang noe.

Er det vanskelig og sette opp egen server for og experimentere litt på før man kaster seg ut i den farlige verden ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...