Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det mulig å kombinere et rifle våpen med f. eks. en øks eller annet lydløst våpen? Er jo som kjent ikke veldig smart å fyre av våpen inne i en by, da kommer det jo endeløse rekker med zombier, med en øks så hadde alt vært mye bedre, men jeg får bare beskjed om at det ikke er plass i inventory. Putter jeg våpen i sekken forsvinner de hver gang....

Lenke til kommentar

Noen som vet om G36C SD camo er hacket våpen?

Ble (u)heldig å starte på nytt og fant en kar bare stående nede ved Komarovo,jeg kom bort til han men han bare sto der,enten han var AFK eller han skulle logge inn,i hverfall så var han stappfull med utstyr,som nevnt ovenfor han hadde på seg G36C SD med 5 mags,en M1911 med 5 mags,ghillie,GPS,NV goggles,range finder,kart og coyote backpack.

Jeg loota alt fra han og prøvde å skyte han men han ble stående,så jeg bare kom meg av gårde for å ikke bli oppdaget i tilfelle han kom tilbake.Dette skjedde på norway 22.

Lenke til kommentar

Noen av dere som har heli over cherno på norway 49 nå? Jeg og en kompis fyrte av noen salver mot det, fikk jagd det litt rundt, men om vi gjorde noen særlig skade på det vites ikke.

 

Første gang jeg ser et heli ingame, synd å skyte mot det egentlig - men jeg har vel blitt mer og mer forsiktig med fremmede players etterhvert. 70% av de jeg møter skyter mot meg, så.

Lenke til kommentar

er det mulig å kombinere et rifle våpen med f. eks. en øks eller annet lydløst våpen? Er jo som kjent ikke veldig smart å fyre av våpen inne i en by, da kommer det jo endeløse rekker med zombier, med en øks så hadde alt vært mye bedre, men jeg får bare beskjed om at det ikke er plass i inventory. Putter jeg våpen i sekken forsvinner de hver gang....

 

Ja, det er mulig. Bare sørg for at du har 10 ledige plasser i sekken. Om du får zombie agro etter deg da kan du løpe inn i et bygg, legge våpenet i sekken og ta frem øksa for et silent kill. Men det beste i mine øyne er å ha minst et SD skytevåpen. Foretrekker M9SD eller M4 CCO SD selv.

Lenke til kommentar

er det mulig å kombinere et rifle våpen med f. eks. en øks eller annet lydløst våpen? Er jo som kjent ikke veldig smart å fyre av våpen inne i en by, da kommer det jo endeløse rekker med zombier, med en øks så hadde alt vært mye bedre, men jeg får bare beskjed om at det ikke er plass i inventory. Putter jeg våpen i sekken forsvinner de hver gang....

 

Ja, det er mulig. Bare sørg for at du har 10 ledige plasser i sekken. Om du får zombie agro etter deg da kan du løpe inn i et bygg, legge våpenet i sekken og ta frem øksa for et silent kill. Men det beste i mine øyne er å ha minst et SD skytevåpen. Foretrekker M9SD eller M4 CCO SD selv.

 

Ok, takk for svar, dette går altså ikke an med mindre man har en større sekk en den man starter med. Er det derfor også våpenet forsvinner om jeg forsøker å legge det i sekken som har mindre enn 10 plasser ledig? Burde jo ikke gå an å legge det der, regner nesten med at det er en bug.

 

Andre alternativet er da å kaste fra seg våpenet på bakken, fjerne øksen fra toolbelt, reloade og håpe at det tar kortest mulig tid. Men da er det vel fare for at våpenet forsvinner på bakken og kanskje?

Lenke til kommentar

Ja, det at våpenet forsvinner når du prøver å putte det i sekken og ikke har nok plass er en kjent bug. Jeg pleier selv å droppe våpenet på gulvet og ta frem øksa etter å ha løpt inni et hus når jeg får zombie agro. Har ikke vært noe problem så langt.

 

Edit: Noen som akkurat spilte på SE4? Så at omtrent alle på serveren døde. Var sikkert 20 navn etter hverandre. Regnet med at det var en hacker så logga ut med en gang.

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at det er stort forbedringspotensiale når det kommer til UI generelt.

 

Lenge siden det er kommet noen oppdatering nå forresten, noen som vet om det jobbes med backpack bug, grafikk bug osv? Vanskelig å lese nyheter på dayzmod.com , eller så postes det lite.

Endret av mwn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...