Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg møtte på en spiller og må bare beklage at jeg kunne knapt høre hva han sa da han kom til skade å løpe 5m forbi meg. Tror at han kan ha sagt "I'm not a bandit", men det var litt vanskelig å høre egentlig. Hjalp kanskje ikke at jeg skjøt også. :D

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Helvete,lykken var kortvarig i dag,startet tidligere i dag fresh,først fant jeg ghillie i en residence bygg,så fant jeg en CZ550 og masse ammo i midten av Elektro.Logget av for dagen på høyden bak brannstasjonen i Elektro,så logger jeg meg på for en 20 minutter siden og får en skudd i nakken etter 10 sekund i spillet.

Lenke til kommentar

hahaha.. fy faen..

Fortsatte idag på andre karakteren min. Hadde nekt meg rundt i skoger og enger i en god stund og faktisk klart å bytte ut en remington med 8 skudd mot ei armbrøst med 1 pil. Fant ut at det ikke var så jævlig lurt likevel når du bommer med den ene pila di og zombiene blir steikeforbannet og du ikkje rekker å plukke den opp igjen ^^

Klarer å legge de bak meg og kommer langt om lenge til en småby hvor jeg finner et supermarked og ei kirke! Dæven så mye stæsj det var der! Er jo fyllt opp med Lee Enfield og Makarov pluss meir mat, drikke og bandasjer enn hva jeg ser for meg å måtte trenge i nærmeste framtid.

 

En liten bugg snek seg også inn der. Puttet 3 cokes i baggen min og tok ut 3 enfield magasin derifra. Alt var ok og jeg reloadet enfielden. Så kræsjet serveren, jeg joiner en ny og whiiiips, der sitter jeg med 6 coke flasker ( 3 i sekken og 3 i lomma) og ingen ammo :p

 

Fant ut at makaroven er innmari vanskelig å drepe zombier med også sånt som de spretter at og fram. Trudde 24 skudd var mye eg men neida ^^ klarte å bruke opp 18 på 4 zombier.

 

Har nå krøpet meg sammen i en skæv og kikket på det nye kartet og chronometeret mitt. Nå kan spillet begynne!

 

( må bare finne meir ammo :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...