Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har lest litt fra den første siden på denne tråden, og lurer på hvordan man laster ned DayZ på den letteste måten. Er det ikke bare å Laste ned Original-spillet + moden, så kan man begynne?

 

EDIT: Fant dette på Steam: "Kjøp ARMA II: Combined Operations

Inkluderer 2 objekter: ARMA II, ARMA II: Operation Arrowhead" for 25 Euro som det var snakk om tidligere. Hva nå? :S

Endret av wergz
Lenke til kommentar

Hei!

 

Har lest litt fra den første siden på denne tråden, og lurer på hvordan man laster ned DayZ på den letteste måten. Er det ikke bare å Laste ned Original-spillet + moden, så kan man begynne?

 

EDIT: Fant dette på Steam: "Kjøp ARMA II: Combined Operations

Inkluderer 2 objekter: ARMA II, ARMA II: Operation Arrowhead" for 25 Euro som det var snakk om tidligere. Hva nå? :S

 

http://www.dayzcommander.com/

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har lest litt fra den første siden på denne tråden, og lurer på hvordan man laster ned DayZ på den letteste måten. Er det ikke bare å Laste ned Original-spillet + moden, så kan man begynne?

 

EDIT: Fant dette på Steam: "Kjøp ARMA II: Combined Operations

Inkluderer 2 objekter: ARMA II, ARMA II: Operation Arrowhead" for 25 Euro som det var snakk om tidligere. Hva nå? :S

 

http://www.dayzcommander.com/

 

ARMA II + Operation Arrowhead + DayZcommander = Ferdig?

Lenke til kommentar

Du må jo laste ned DayZ mod'en også. DayZCommander er vel bare et program som gir deg enkel tilgang til servere.

 

Dayzcommander laster også ned de fleste versjoner av både arma 2 og dayz. Enkel måte å styre alt på.

 

Så alle patcher/oppdateringer ligger i commander, og jeg slipper å se andre steder for moden?

Lenke til kommentar

Du må jo laste ned DayZ mod'en også. DayZCommander er vel bare et program som gir deg enkel tilgang til servere.

 

Dayzcommander laster også ned de fleste versjoner av både arma 2 og dayz. Enkel måte å styre alt på.

 

Så alle patcher/oppdateringer ligger i commander, og jeg slipper å se andre steder for moden?

 

Stemmer.

Lenke til kommentar

Du må jo laste ned DayZ mod'en også. DayZCommander er vel bare et program som gir deg enkel tilgang til servere.

 

Dayzcommander laster også ned de fleste versjoner av både arma 2 og dayz. Enkel måte å styre alt på.

 

Så alle patcher/oppdateringer ligger i commander, og jeg slipper å se andre steder for moden?

 

Stemmer.

 

Greit! Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Var fult ustyrt med AS50, Thermal, Rangefinders, NVGs, M9 Silenced, Antibiotics, Coyote Backpack, Ghillie osv igår. Logget innpå en server også spawnet eg med kysten uten nokken som helst gear. Hadde fortsatt alle zombie killsa og ghillien så var samme character, bare at eg mista alt. Nokken som har opplevd det samme? Litt kjipt, men men. Alpha er alpha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...