Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror man godt kan bruke Armed British Forces også. Veit dessverre ikke om teksturene blir bedre med det.

 

Jeg kjøpte PMC og ABF i tillegg til ArmA 2 AO for moro skyld uten å vite om dette var godt for noe. Vel jeg hadde jo lest om dette med mer høyoppløste teksturer, men har ingen oversikt over hvilke ting dette dreier seg om inne i spillet.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Jeg husker ikke hvilken bruker som lager Gutta på skauen-episodene, men regner med at du ser det her.

 

Jeg ler meg ihjel av videoene deres! Jeg har ikke Dayz selv (har mac, lol), så derfor trøster jeg meg med å se på deres videoer. Jeg har sett samtlige episoder, og elsker humoren deres. Blir nesten gay her jeg sitter.

 

Uansett, anbefaler alle andre å følge med på "serien".

 

Her er min absolutte favoritt - spol til 4:10 (eller se hele):

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noe spesielt med Mountain Dew man kan finne? Eller er det "hacka" inn i spillet kanskje?

 

Fant en boks for en dag siden og drakk den, tror ikke det var noe spesielt med den.

 

Den er veldig sjelden, men gir det samme som en vanlig pepsi. Du kunne ha bytta den mot bra utstyr, om du ville :)

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Urk, gikk og leita i nattemørket etter en M4A3 CCO og fant den på på toppen av kontrolltårnet på flyplassen i NW. Underveis så la jeg merke til at min M16A2 var forsvunnet uten at jeg kan huske at jeg kan ha gjort noe galt med inventaret. Hadde på et tidspunkt 7-8-9 magasin for M16/A4 men endte opp med kun 3 uten at dette var planlagt.

 

Gikk nesten tom for ammunisjon for MP5SD6 (bananmagasin + M9 SD magasin) og var "låst" inne i en hangar på flyplassen, det var ikke månelys og så på mårrakvisten lyser solskinn inn vinduet ved pc'en og jeg så ingenting. Greide å komme meg ut til slutt.

Lenke til kommentar

Ossen får man humanity oppover?

 

Logget inn med 1.7.2.5 for første gang nå, har -86000 i humanity! :p

 

La meg tippe....hvordan vise medmenneskelighet.....

- Drepe zombies

- Drepe bandits

- Heale og hjelpe andre survivors

 

I ditt tilfelle kan det det se ut til at (siden du har minus 86k), du burde slutte å drepe alle andre spillere og du burde gjøre alt du ikke har gjort til nå :p

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Er det noe spesielt med Mountain Dew man kan finne? Eller er det "hacka" inn i spillet kanskje?

 

Fant en boks for en dag siden og drakk den, tror ikke det var noe spesielt med den.

Det er et item med lav droprate. Jeg har selv funnet en beartrap, skal visstnok være det itemet med lavest droprate...
Lenke til kommentar

Er det noe spesielt med Mountain Dew man kan finne? Eller er det "hacka" inn i spillet kanskje?

 

Fant en boks for en dag siden og drakk den, tror ikke det var noe spesielt med den.

Det er et item med lav droprate. Jeg har selv funnet en beartrap, skal visstnok være det itemet med lavest droprate...

nvg er vell lavere droprate? har funnet mange beartraps men har aldri sett noe verdi i dem :/
Lenke til kommentar

Er det noe spesielt med Mountain Dew man kan finne? Eller er det "hacka" inn i spillet kanskje?

 

Fant en boks for en dag siden og drakk den, tror ikke det var noe spesielt med den.

Det er et item med lav droprate. Jeg har selv funnet en beartrap, skal visstnok være det itemet med lavest droprate...

nvg er vell lavere droprate? har funnet mange beartraps men har aldri sett noe verdi i dem :/

Ja de suger navlelo når det kommer til bruksverdi :p

 

Sjekk dayzwiki for droprates og data på alt av utstyr ingame btw, mye snedig info der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...