Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

BBG 1 failer?

 

Om dere liger i skjul å dreper folk osv så er det et lite tips å se hvor alle de andre folka blir av. driver å løper rundt i airfield de .... Ingen som alt F4 lol.

 

jaja dere fant han ene når jeg poster detta. skaff dere litt briller admins :p no offense.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BBG 1 failer?

 

Om dere liger i skjul å dreper folk osv så er det et lite tips å se hvor alle de andre folka blir av. driver å løper rundt i airfield de .... Ingen som alt F4 lol.

 

jaja dere fant han ene når jeg poster detta. skaff dere litt briller admins :p no offense.

 

Denne posten gav ingen mening. Annet enn at du virker misfornøyd... Om du har problemer med en server, hvorfor tar du det ikke opp med admins? Om du vil informere alle oss andre må du evne å formulerer problemstillingen mye bedre enn dette..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Virkelig imponerende fiks av graphical artifacts. Jeg har nå artifacts i områder jeg aldri har hatt det før, og har det på de samme faste stedene som jeg hadde før denne patchen. Eneste jeg ikke har fått testet er om barbed wire fortsatt gir artifacts, anyone?

 

Barbed wire har jeg faktisk aldri fått artifacts av, men kan bekrefte det andre du skriver.

Lenke til kommentar

BBG 1 failer?

 

Om dere liger i skjul å dreper folk osv så er det et lite tips å se hvor alle de andre folka blir av. driver å løper rundt i airfield de .... Ingen som alt F4 lol.

 

jaja dere fant han ene når jeg poster detta. skaff dere litt briller admins :p no offense.

 

Denne posten gav ingen mening. Annet enn at du virker misfornøyd... Om du har problemer med en server, hvorfor tar du det ikke opp med admins? Om du vil informere alle oss andre må du evne å formulerer problemstillingen mye bedre enn dette..

 

 

Jeg å to venner tenkte å sjekke ut NW airfield, har det alt for fun på TS så vi er ikke akkuratt stealth like. Noen ligger i sjul på NW å hører oss vil jeg nå tro, så når vi er nær nok blir det plaffa løs på oss.

 

Jeg dør relativt med en gang, panikk på TS, jeg hører de to andre forsvinner hver sin veg, no idea hvor, et lite min etterpå blir også de drept på NW airfield.

 

men alle ble vist banna instantly for ALT+F4 ing som er rart når det bare er folk som ikke har peiling på hvor det de skyter på blir av.

 

Første dagen jeg var i cherno ble jeg beskutt både inni og utenifra og inn å rundt kirka også men det er tydelig vis OK.

 

Ikke helt sikker på hva jeg skal synes, ban happy admins som ikke ser eller at det bare blir oppfulgt når de føler for :p Romis har vært på hele tiden når dette har skjedd *Shrug*

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med å komme forbi loading skjermen? joine versjon 95883, får da opp "this server seems to be outdated, do you want to join anyway" Nå har eg jo denne versjonen. Kommer frem til Loading, virker ikke ut som eg kommer videre, 15 min ventet eg sist.

 

Edit: ser andre sliter med det samme

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

De som ble bannet tidligere i dag ble bannet i et døgn. Det er veldig lett å vite om folk alt + f4'er når vi har tilgang til all inn og utlogging i databasen. That said, det er veldig lett å se om folk logger ut når zombiene som løper etter deg bare blir borte. Og når databasen i tillegg bekrefter utlogging er det ingen bønn.

 

De som ble bannet er hjertelig velkommen tilbake i morgen, men hvis de alt f4er igjen så blir det permaban.

 

Anbefaler de som ble bannet og kontakte oss igennom https://support.ourforums.net

Lenke til kommentar

jaja om de andre logger a har ikke jeg styr på når jeg vet jeg ble drept å respawna ^^ Å når de to andre blir drept rett etter meg så si så erre jo noe som ikke stemmer. ;)

 

Aborte combat er tøs uansett

 

Kommer nok til å styre unna BBG 1 desverre, iallefall når slike ting skjer så er det like søppel å bli banna av samme kam av noen som påstår ting å det er nok til å banne.

 

Vil gjerne se de loggene som sier jeg logga ut. Med mindre det å respawne etter å bli drept blir registrert som en logoff.

Endret av Kezha
Lenke til kommentar

Lastet ned Dayz Commander, der ble spillet oppdatert med en gang til riktig versjon, Skjedde noe veldig merkelig, begynte som Bandit, plutselig endret hele utseende til karakter, mistet da bandit skin. Logget ut ved side av kjøretoyet mitt. Logget inn igjen for å sjekke hva som hadde skjedd, da var det plutselig bandit skin mens min "gamle" karakter forsatt sto der, tok alle tingene eg hadde. Så fikk dobbelt av alt eg hadde. Merkelig.

Lenke til kommentar

jaja om de andre logger a har ikke jeg styr på når jeg vet jeg ble drept å respawna ^^ Å når de to andre blir drept rett etter meg så si så erre jo noe som ikke stemmer. ;)

 

Aborte combat er tøs uansett

 

Kommer nok til å styre unna BBG 1 desverre, iallefall når slike ting skjer så er det like søppel å bli banna av samme kam av noen som påstår ting å det er nok til å banne.

 

Vil gjerne se de loggene som sier jeg logga ut. Med mindre det å respawne etter å bli drept blir registrert som en logoff.

 

Jeg var på toppen av brannstasjonen og så dere tre i skogen. Jeg satt meg opp og drepte Kezha, deretter ser jeg dere andre forsvinne hver deres vei, og en av dere exiter ut av spillet bak ett tre.

En av dere får en Zombie etter dere som plutselig forsvinner helt. Og nå er det slik i DayZ at hvis du har en Zombie tagget på deg og du logger ut så forsvinner Zombien(e).

 

Men det var jo hyggelig av dere å logge inn igjen senere så jeg fikk drept dere, da.

Unødvendig å lage så mye styr og anklage oss.

Lenke til kommentar

Liker at dere sier "Dere", hva som angår de to andre har jeg sagt at jeg ikke har kontroll over, jeg ble drept å har blitt drept i firefights før på BBG1.

 

Så jeg spør igjen, hvorfor ble jeg banna når jeg ikke har brutt en eneste regel?

 

Alt jeg fremdeles ser er banhappy admins som ikke kan bevise at jeg faktiskt har gjort noe galt :) hva de to andre angår har ikke jeg snøring over mer en hva jeg hørte på TS, å ingen sa noe om aborting da.

 

Er ike styr, men når dere banner folk (meg) som ikke har gjort en pøkk mot reglene å blir irritert av at dere lar andre kose seg å bryte regler blir det for dumt.

 

Enten beviser dere at jeg brøt reglene for å banne meg, eller så sier dere sorry vi gjorde en feil, remove ban. Hva som angår de to andre kan ikke jeg svare på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De som ble bannet tidligere i dag ble bannet i et døgn. Det er veldig lett å vite om folk alt + f4'er når vi har tilgang til all inn og utlogging i databasen. That said, det er veldig lett å se om folk logger ut når zombiene som løper etter deg bare blir borte. Og når databasen i tillegg bekrefter utlogging er det ingen bønn.

 

De som ble bannet er hjertelig velkommen tilbake i morgen, men hvis de alt f4er igjen så blir det permaban.

 

Anbefaler de som ble bannet og kontakte oss igennom https://support.ourforums.net

 

Kan man ikke ta alt om den hemmelige servern med de rare reglene på den adressen egentlig :) Og lykke til med logg lesningen.

Endret av Green_Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det normal kost at man på BBG 1 må vente opptil 10 minutter på at loot/zombies skal spawne?(Reconnect og zombier+loot spawner øyeblikkelig) Hvis så, har ikke vurdert å enten senke playercount da server åpenbart ikke takler det, eller oftere omstart?

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...