Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

jaja om de andre logger a har ikke jeg styr på når jeg vet jeg ble drept å respawna ^^ Å når de to andre blir drept rett etter meg så si så erre jo noe som ikke stemmer. ;)

 

Aborte combat er tøs uansett

 

Kommer nok til å styre unna BBG 1 desverre, iallefall når slike ting skjer så er det like søppel å bli banna av samme kam av noen som påstår ting å det er nok til å banne.

 

Vil gjerne se de loggene som sier jeg logga ut. Med mindre det å respawne etter å bli drept blir registrert som en logoff.

 

Jeg var på toppen av brannstasjonen og så dere tre i skogen. Jeg satt meg opp og drepte Kezha, deretter ser jeg dere andre forsvinne hver deres vei, og en av dere exiter ut av spillet bak ett tre.

En av dere får en Zombie etter dere som plutselig forsvinner helt. Og nå er det slik i DayZ at hvis du har en Zombie tagget på deg og du logger ut så forsvinner Zombien(e).

 

Men det var jo hyggelig av dere å logge inn igjen senere så jeg fikk drept dere, da.

Unødvendig å lage så mye styr og anklage oss.

 

 

 

 

Hehe, hvorfor kjefter du på folk når du gjør det selv?

 

 

 

Tok deg jo på fersken rett oppen for kamenka, når du hadde zombier etter deg og klatret opp deer stand.

 

 

Plutselig forsvant zombiene og du, mistenkte at du logget ut for å logge inn igjen.

Så løp opp i deer stand og ventet litt på deg, og ganske riktig der kom du inn igjen, hugget til deg med crowbar og fikk slengt et par gloser etter meg, deriblant "du er en drittsekk".

 

 

Men DU er en DRITT SEKK som whiner av å bli drept når du alt-f4er pga noen zombier ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jeg og en kompis fant en camp mellom Vybor og Lopatino. Den hadde alle de beste våpnene (2x L85 AWS, 3x AS50, FN FAL, nv sikte, M107 og en haug andre våpen) ghillie, nv googles og masse mer XD

 

Skjønner ikke hvordan de kan ha en camp med så masse bra utstyr på en så åpenbar plass. Kan jo være hackers som har laget den og for alt jeg vet, men vi tok iallefall alt vi kunne bære. ^^

Lenke til kommentar

Til dere som har problemer med loading, last ned nyeste versjon av dayz manuelt (.rar fil) fra dayzmod.com

eller http://se1.dayz.nu/latest/ <-

 

legg filene inn i Steamapps\common\Arma 2 operation arrowhead\@dayz\addons

 

overwrite alle filene.

 

Dette er fordi Sixlauncher noen ganger downgrader dayzversjonen din hvis du prøver å joine en server med eldre versjon.

 

Hvis dere fremdeles plages, last ned nyeste Battleeye clientfil

http://www.battleye.com/download.html

Lenke til kommentar

Haha, jeg og en kompis fant en camp mellom Vybor og Lopatino. Den hadde alle de beste våpnene (2x L85 AWS, 3x AS50, FN FAL, nv sikte, M107 og en haug andre våpen) ghillie, nv googles og masse mer XD

 

Skjønner ikke hvordan de kan ha en camp med så masse bra utstyr på en så åpenbar plass. Kan jo være hackers som har laget den og for alt jeg vet, men vi tok iallefall alt vi kunne bære. ^^

 

Hørtes nesten ut som min og noen kompiser sin base;P Ble redd :> Har ikke vært DayZ på lenge. Jeg kommer ikke inn D:.

 

Vi har 2 AS50, FN FAL, NV, AK, Pistol, Rangefinder og masse annet. Hadde ikke ghillie though. Vet heller ikke hva AWS er ;P

 

Spiller forresten på Norway 2.

Lenke til kommentar

Sluttet å bruke Six Launcher helt personlig å gått over til DayZ Commander, er som dag å natt. FL, serber filters osv som er bedre en både SL og ingame hehe

 

vet ikke om det er lurt men den føles iallefall mye lettere å bedre en hva SL er.

ja ingenting er som serber filters :p those damn serbians!!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...