Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Ossen får man humanity oppover?

 

Logget inn med 1.7.2.5 for første gang nå, har -86000 i humanity! :p

 

La meg tippe....hvordan vise medmenneskelighet.....

- Drepe zombies

- Drepe bandits

- Heale og hjelpe andre survivors

 

I ditt tilfelle kan det det se ut til at (siden du har minus 86k), du burde slutte å drepe alle andre spillere og du burde gjøre alt du ikke har gjort til nå :p

 

Er egentlig ikke en veldig hostile spiller som dreper alle on sight. Problemet er vel heller de gangene jeg har spawnet i Elektro, er pissed fordi jeg mista alt gearet mitt og camper new spawns til jeg får 15 kills med Lee Enfield. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Starter nesten alltid på stranda de siste dagene, når jeg prøver meg på nye servere. Skal det være slik?

 

En del av våre folk slet med det samme om de prøver å joine 1.7.2.5 servere uten å ha oppdatert skikkelig. Prøv å laste ned alle DayZ filene på nytt og overskriv de gamle.

Fungerte for oss.

Lenke til kommentar

Bare meg som sliter veldig med grafiske "artifacts"? Ser nesten ingenting...

 

Jeg får alltid grafiske artifacts hvis jeg spiller lenge. Det er kommet en patch til DayZ som sies å fikse "dette" problemet, men det virker litt uklart om dette fikser ting for alle, eller om folk som fremdeles opplever artifacts kanskje har installert oppdateringen på feil måte.

 

For å fikse problemet med artifacts midlertidig, så går jeg inn i menyen og endrer memory til defaults eller en hvilken som helst annen verdi, og så logger jeg av og på igjen. Da kan man sette memory tilbake til det en ønsker og fortsette å spille videre.

 

Ugh, liker dårlig at folk har thermal imaging scope på rifla si. Selv om bruken og fordelen av bruken av slikt utstyr vil være mer realistisk, så tenker jeg at dette er såkalt "overpowered". Man kunne vel tenke seg en utvidet kontekst hvor artilleri ble skutt mot alle og enhver alene med hjelp av thermal imaging og da hadde vel ingen likt det tror jeg. Håper det utvikles et sett med spillmekanikk for akkurat dette med bruken av thermal imaging, eller også bare at dette fjernes eller begrenses på en fornuftig og meningsfull måte.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Gjør det med øks, the way of the samurai. Skulle vært sverd i spillet, ville lagt til rette for mye artige situasjoner.

Du mener vel the way of the Abraham Lincoln Vampire Hunter? :D

 

Yess!! :D Litt enig i det folk sier om OP våpen da.. Litt mye av de heftige sniperene kanskje.. Er jo kult, men syns kanskje det blir litt for militært preg på det. Litt for mange som løper rundt som en spesialsoldat som er gadget sponset av en arabisk sjeik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei!

Har nettopp startet med DayZ, og dessverre har jeg ingen kompiser som spiller det (ennå, vel og merke!).

Lurte på om noen kanskje trengte en samarbeidspartner, eventuelt en ekstra kar til deres "klan"?

Føler jeg kan få mye mer ut av spillet ved å spille sammen med andre!

Send meg gjerne en PM! :)

 

(Jeg må forøvrig starte fra scratch igjen, da jeg selvsagt døde :p )

 

 

Har forøvrig en VT-server som kan brukes!

Endret av da9elzn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...