Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spilt litt lenge i dag for første gang :D Fant Lee Einfield og Makarov i ett hus og ammo i huset ved siden av det første. Det var ganske gøy å få spilt lengre og få det til. Stjal en ATV av en fyr som redda meg fra zombier men ble hogga i hjel når jeg skulle hente bensin :)

Lenke til kommentar

Ugh, spilte på en veteran server uten tredjepersonskamera. Gikk greit, men det å løpe rundt i førsteperson var litt ekkelt. Daua etter at jeg oppdaget en fyr med rifle på en høyde som antagelig hadde en kamera i nærheten, ble skutt etter at vi oppdaga hverandre og akkurat da jeg brukte kikkerten der jeg stod inntil et tre.

 

Edit: Ble akkurat skutt og drept langs kysten av en spiller, var ubevæpnet.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Ganske bra dag idag. Fant 1 helicrash, 2 ghillies og fikset opp 4 vehicles som vi kjørte til det som skal bli vår fremtidige camp. Einaste nedturen var da eg skulle sette opp et telt inn mellom 3 trær. Fekk satt det opp så det var så og si usynlig fra utsiden, men merket at det var veldig vanskelig å legge ting i. Gjekk prone for å prøve å få det til å funke også knekker eg beina og dør :) Kompisene mine ler godt heilt til den eine brekker beina av samme grunn. Vi lar det ligge som et "trolle-telt" så får de som vil ta livet sitt ved å prone-loote det!

Endret av Hobsten
Lenke til kommentar

Ugh, spilte på en veteran server uten tredjepersonskamera. Gikk greit, men det å løpe rundt i førsteperson var litt ekkelt. Daua etter at jeg oppdaget en fyr med rifle på en høyde som antagelig hadde en kamera i nærheten, ble skutt etter at vi oppdaga hverandre og akkurat da jeg brukte kikkerten der jeg stod inntil et tre.

 

Edit: Ble akkurat skutt og drept langs kysten av en spiller, var ubevæpnet.

 

Hvilken server?

Lenke til kommentar

Tror samtlige av turene jeg har hatt ut av elek/cherno ender opp med å bli skutt uten å merke det.

Noen tips til at dette ikke skjer hver gang? Alternativt hvordan gjøre det selv :p ? Bare finne en server, legge meg ned og vente eller?

Jeg bare raider market i cherno og elektro,maks 3-4 minutt og så kommer jeg meg vekk derfra,da flytter jeg meg fra by til by,vanligvis mindre byer og farmer da det er liten sjangs at noen er der.Ellers de siste dager har jeg brukt til å spore opp camper og stjele litt mat og drikke.

Har en DMR sniper rifle med 7 mags og NVG.

Lenke til kommentar

Vel, ene gangen ble jeg og en kompis skutt midt uti skauen.

En annen gang når vi krysset et tilfeldig jorde uti villmarka.

Så på en eller annen server ved noen millitær-telt midt på en annen server når vi logga inn.

 

Om det er uflaks, fravær av erfaring fra vår side eller noe annet vet jeg ikke, men enda ikke opplevd "gleden" ved spillet når alle turer ender med død.

 

Selv om kamper i elec/cherno er litt morsomt noen ganger :p

Men tar alltid relativt lang tid å få tak i gear, som blir borte ved 2 sekunder. Som matlaging :(

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Åh herregud. Snek meg inn i ett supermarked på jakt etter mat og andre godsaker. Da jeg var ferdig å loote så logget jeg av inne i supermarkedet, for å ta meg noe mat irl. Da jeg logget på en halv time senere var alle våpnene mine borte vekk, men alt det andre utstyret var der. Tenkte at hvis jeg relogger så dukker det vel opp igjen.

Neida, da spawner jeg plutselig midt inne i wilderness.. Wtf, så relogger en gang til på en annen server denne gang. Da spawner jeg høyt oppe i toppen av ett digert tre(!), og faller selvfølgelig rett ned til bakken og dauer :confused:

 

Noen som manglet masse utstyr ved innlogging på en server etter lang loading screen?SKjedde nå med meg,var nesten 10 minutter på loading screen,da jeg endelig kom inn var alle mine våpen og backpack borte vekk untatt litt mat og drikke.

 

JA! :) Stemmer backpacken forsvant også :p

Lenke til kommentar

Åh herregud. Snek meg inn i ett supermarked på jakt etter mat og andre godsaker. Da jeg var ferdig å loote så logget jeg av inne i supermarkedet, for å ta meg noe mat irl. Da jeg logget på en halv time senere var alle våpnene mine borte vekk, men alt det andre utstyret var der. Tenkte at hvis jeg relogger så dukker det vel opp igjen.

Neida, da spawner jeg plutselig midt inne i wilderness.. Wtf, så relogger en gang til på en annen server denne gang. Da spawner jeg høyt oppe i toppen av ett digert tre(!), og faller selvfølgelig rett ned til bakken og dauer :confused:

 

Noen som manglet masse utstyr ved innlogging på en server etter lang loading screen?SKjedde nå med meg,var nesten 10 minutter på loading screen,da jeg endelig kom inn var alle mine våpen og backpack borte vekk untatt litt mat og drikke.

 

JA! :) Stemmer backpacken forsvant også :p

Faaaaaaak,mistet ALT...heldigvis er jeg ved NW airfield så skal prøve å finne nokko våpen,men dette var triste greier....

Lenke til kommentar

Åh herregud. Snek meg inn i ett supermarked på jakt etter mat og andre godsaker. Da jeg var ferdig å loote så logget jeg av inne i supermarkedet, for å ta meg noe mat irl. Da jeg logget på en halv time senere var alle våpnene mine borte vekk, men alt det andre utstyret var der. Tenkte at hvis jeg relogger så dukker det vel opp igjen.

Neida, da spawner jeg plutselig midt inne i wilderness.. Wtf, så relogger en gang til på en annen server denne gang. Da spawner jeg høyt oppe i toppen av ett digert tre(!), og faller selvfølgelig rett ned til bakken og dauer :confused:

 

Noen som manglet masse utstyr ved innlogging på en server etter lang loading screen?SKjedde nå med meg,var nesten 10 minutter på loading screen,da jeg endelig kom inn var alle mine våpen og backpack borte vekk untatt litt mat og drikke.

 

JA! :) Stemmer backpacken forsvant også :p

Faaaaaaak,mistet ALT...heldigvis er jeg ved NW airfield så skal prøve å finne nokko våpen,men dette var triste greier....

 

Hvilken server?

Lenke til kommentar

Åh herregud. Snek meg inn i ett supermarked på jakt etter mat og andre godsaker. Da jeg var ferdig å loote så logget jeg av inne i supermarkedet, for å ta meg noe mat irl. Da jeg logget på en halv time senere var alle våpnene mine borte vekk, men alt det andre utstyret var der. Tenkte at hvis jeg relogger så dukker det vel opp igjen.

Neida, da spawner jeg plutselig midt inne i wilderness.. Wtf, så relogger en gang til på en annen server denne gang. Da spawner jeg høyt oppe i toppen av ett digert tre(!), og faller selvfølgelig rett ned til bakken og dauer :confused:

 

Noen som manglet masse utstyr ved innlogging på en server etter lang loading screen?SKjedde nå med meg,var nesten 10 minutter på loading screen,da jeg endelig kom inn var alle mine våpen og backpack borte vekk untatt litt mat og drikke.

 

JA! :) Stemmer backpacken forsvant også :p

Faaaaaaak,mistet ALT...heldigvis er jeg ved NW airfield så skal prøve å finne nokko våpen,men dette var triste greier....

 

Hvilken server?

HUsker ikke lenger,tror det var DK7

Endret av Fictivision
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...