Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Hei,Jeg har kjøpt min SG3 for en uke siden og siden jeg har kjempet med ram memory :hm: i helt vanlig bruk den er mellom 520-580,etter restart den går ned på en 390 men etter ca. 30 min. den går opp igjen til 520 :hmm: Er det andre som opplever samme problemer med sin SG3 ?

 

Alle 3 jeg har hatt. Hr ligget oppe i 550-600 i ram bruk. Tror det er normalt

Samme her.ligger på 580, men tror nok det skal være normalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trenger microsim. men skal være mulig å "klippe" ut et microsim av et gammelt vanlig. prøv å google det..

 

Jeg gjorde det selv med en kniv, ei saks og et annet microsim (bruktes som mal)

Funket utmerket. Fulgte denne guiden

 

Men jeg får ikke kortet til å funke i en "vanlig-sim telefon" lengere. Selvom jeg bruker microsim-sim adapter

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt telefonen noen dager. Stort sett fornøyd, men en liten ting jeg lurer på. i iOS avsluttet man apper ved å dobbeltklikke på knappen og så lukke appen. På S3 holder man jo knappen inne og man kan da lukke appen - men lukker dette appen helt? Grunn til at jeg spør er at når jeg gikk inn på "Programstyring - kjørende" var ca. 650MB ram i bruk, og kun rundt 160-170MB ledig. Hvordan er dette i Android? Altså, hvordan henger de to "lukke" alternativene sammen (holde home-knappen inne vs gå inn i programstyring).

 

Eneste negative til nå er vel at jeg hadde forventet en lynrask mobil med fire kjerner - men iphone 4s er raskere. Litt skuffet over det for å være ærlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Raskere? Syntes min er treigere... men du holder inn den knappen så ser du ruter for multitask, du bare skyver dem til siden og de blir borte.

 

Ja, absolutt. Spesielt fra sleep til å våkne. Over hele fjøla opplever jeg mer lagging i S3 enn det jeg opplevde med 4S. Det er litt kjipt, men sånn er det.. Ja, jeg vet det om alternativet holde inne knappen og skyve de til siden for å lukke. Men hvordan er forholdet mellom disse og de kjørende programmene under "innstillinger - programstyring - kjørende"?

 

Og hva er det "normalt" å bruke av ram når alle programmene er lukket med måten johnd2407 nevner?

Lenke til kommentar

Var veldig misfornøyd med den trådløse wifi rekkevidden til Samsung Galaxy Nexus, er den trådløse wifi rekkevidden på S3 god?

Noen som vet? Får telefonen på mandag-tirsdag.

 

Btw, finnes det noen deksler du kan bytte ut med det eksisterende dekselet til S3? Som flip-on dekselet.

Lenke til kommentar

Var veldig misfornøyd med den trådløse wifi rekkevidden til Samsung Galaxy Nexus, er den trådløse wifi rekkevidden på S3 god?

Noen som vet? Får telefonen på mandag-tirsdag.

 

Btw, finnes det noen deksler du kan bytte ut med det eksisterende dekselet til S3? Som flip-on dekselet.

Synes den har bedre rekkevidde enn s2. Får godt signal når jeg sitter i bilen tyve-tretti meter unna ruteren, men det er bedre signal på kjærestens HTC Titan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...