Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Var på Elkjøp istad for å kjøpe nytt anlegg til dataen og der hadde de den blå S3en på display. Egentlig litt glad jeg gikk for den hvite for du skal være ganske nærme telefonen for å se den "brushed" effekten. På litt avstand ser den i grunn ut som hvilken som helst svart telefon. Fiklet med både S3 og One X, men selv om jeg på bilder synes One X ser bedre ut så synes jeg faktisk S3 så bedre ut IRL.

 

Hei. Hvilken elkøp var dette? Har lyrt til å se den, selv om jeg får den i posten på tirsdag (som er utrolig treigt da den allerede ligger på posten i stokke og det ikke er så jævli langt til Oslo derfra).

 

Elkjøp Drammen v/ rundtom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns batteriet hos meg ikke varer særlig lenge. Skjermen står for 27% av totale forbruket, tid på er nesten 2 timer. Etter 14 timer så maser den etter mer strøm. Har ikke vært aktiv med mobilen idag heller. Det meste er skrudd av... Wifi står på hele tiden. Får håpe at standby tida blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar

Tror jeg har spurt tidligere, men fikk aldri noe svar...

 

På låseskjermen får jeg opp to ulike klokker, én med 'Roaming' og én med 'Hjem':

 

post-96570-0-54429900-1339281630_thumb.png

 

Noen som vet hvordan man kan få deaktivert dette? Lite lysten på å gå med to klokker - noe som til og med resulterte i at jeg forsov meg en morgen...

 

Til informasjon er det kun "hjem-klokken" som er der når telefonen ikke roamer...

Lenke til kommentar

Tror jeg har spurt tidligere, men fikk aldri noe svar...

 

På låseskjermen får jeg opp to ulike klokker, én med 'Roaming' og én med 'Hjem':

 

<Bilde>

 

Noen som vet hvordan man kan få deaktivert dette? Lite lysten på å gå med to klokker - noe som til og med resulterte i at jeg forsov meg en morgen...

 

Til informasjon er det kun "hjem-klokken" som er der når telefonen ikke roamer...

Innstillinger -> Sikkerhet -> Skjermlåsalternativer -> Dobbel klokke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...