Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan rekkevidden er i forhold til Galaxy Nexus,men den er i hvertfall bedre enn SGSII.

LG2X som jeg hadde tidligere falt ut hele tiden,SGS3 holder seg oppe hele tiden. :)

 

Jeg har forresten et vanlig simkort som jeg bare klippet til,det funker fortsatt i den gamle telefonen og..

 

Er også meget fornøyd med batteriet.Holder godt over en dag med wifi,gps,s-voice på hele dagen.

3 timer musikk,surfing ect..På LG2x som jeg brukte ftidligere var batteriet tomt før kvelden kom.

Har aldri vært så fornøyd med en telefon før. :)

Lenke til kommentar

Hehe.

Er nok ikke det gitt... Hadde jeg hatt Heyerdahlaksent så skulle jeg nok ha forstått at s-voice hadde hatt problemer :tease:

Nå har jeg ikke fått min SGS3 ennå, så har ikke erfaring med dens talesystem.

 

Men for Google sin Android-stemmestyring, så synes jeg det fungerer godt dersom man sier det "den er kjent med". Man kan f.eks si: Play youtube, Pink Floyd, Another brick in the wall. Da starter den enten avspilling av videoen (eller viser en liste over videoene i Youtube).

 

Men andre kommandoer med mindre opplagte ting, så sliter den ofte veldig med å fatte ordene...

Lenke til kommentar

Da er pakka ankommet oslo i natt.. store forhåpninger når det gjelder levering i dag da =)

:new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot:

 

jeg har mine tvil.. -.- det er nok en grunn til at posten estimerer 12. som levering.. De har sikkert en rute/tidsplan som følges. Legg merke til at det står "ankommet terminal og BLIR videresendt" :(

Lenke til kommentar

Vet ikke om det finnes for Samsung/ Android/ MicroUSB, men er det noen som har en dock høytaler med micro usb og lading å anbefale?

Det bør være av den heftige sorten med god bass, og som kan spille bra utendørs om det kniper. F.eks har Pinell MicroLabs har noen gode med trøkk for "iProdukter" - f.eks denne http://itpro.no/artikkel/16045/pinell-microlab-md331/

Hadde jo vært bare lekkert om det fantes noen gode med micro USB dock og lading :)

Lenke til kommentar

 

jeg har mine tvil.. -.- det er nok en grunn til at posten estimerer 12. som levering.. De har sikkert en rute/tidsplan som følges. Legg merke til at det står "ankommet terminal og BLIR videresendt" :(

 

Nå må du ikke være så negativ ;-) men jeg frykter at du har rett. Jeg vet de sender ut post på morgenen, så hvorfor den ikke har beveget seg i dag skjønner jeg ikke. Den burde jo ha blitt sendt til postkontoret i 7 tiden i dag.. Siden det ikke har skjedd kommer den vel i mårra da...

Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt fra telenor/djuice: hvordan sjekker man ordrestatus? Har jo ingen bruker jeg kan logge inn på, har bare et ordrenummer

Når bestilte du? Jeg bestilte fredag, men har ikke fått noen mail om at den er sendt enda...

 

Bestilte i går i 6-tiden

Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt fra telenor/djuice: hvordan sjekker man ordrestatus? Har jo ingen bruker jeg kan logge inn på, har bare et ordrenummer

Når bestilte du? Jeg bestilte fredag, men har ikke fått noen mail om at den er sendt enda...

 

Bestilte i går i 6-tiden

 

Det står fortsatt 50+ på lager, så da regner jeg med de sender ut en batch idag.. (Selvom de burde ha folk på lageret i helgene. Ihvertfall på lørdager imo)

Lenke til kommentar

jeg har mine tvil.. -.- det er nok en grunn til at posten estimerer 12. som levering.. De har sikkert en rute/tidsplan som følges. Legg merke til at det står "ankommet terminal og BLIR videresendt" :(

 

Nå må du ikke være så negativ ;-) men jeg frykter at du har rett. Jeg vet de sender ut post på morgenen, så hvorfor den ikke har beveget seg i dag skjønner jeg ikke. Den burde jo ha blitt sendt til postkontoret i 7 tiden i dag.. Siden det ikke har skjedd kommer den vel i mårra da...

 

 

Det spørs på postkontret ditt! Noen mottar pakker på formidagen og andre på ettermiddagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...