Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Vel jeg ble! Syns dn ikke så ut. Ble littt for femenint med lilla bakside:p. Hvordan føles ailien filmen ut?

 

Alien filmen er glatt og fin, marker nesten ingen forskjell fra skjermen. Den demoen butikker har gått av den blå er ikke samme farge som den jeg har fått. Tror de kjører den gamle fargen. Den nye er mere Chrome blue. Ikke like smurfeaktig som den ''gamle'' fargen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hentet min blå i dag, utrolig nice. Bildene lyver veldig, ser x antall ganger bedre ut irl. Alien screenprotector'n til Spaceworld er hardplast, satt en på min tlf.

 

Dere som har klart å vente på blå kan bare glede seg, it's not going to dissappoint :green:

 

Hvor hentet du din?

 

Hentet den på posten, bestilt fra telenor. Ingen fysiske butikker man får denne i enda.

Lenke til kommentar

Hentet min blå i dag, utrolig nice. Bildene lyver veldig, ser x antall ganger bedre ut irl. Alien screenprotector'n til Spaceworld er hardplast, satt en på min tlf.

 

Dere som har klart å vente på blå kan bare glede seg, it's not going to dissappoint :green:

 

Hmm.. jaja. Fyren på Spaceworld sa at de var av samme typen som de myke de hadde til SII.

Lenke til kommentar

Hentet min blå i dag, utrolig nice. Bildene lyver veldig, ser x antall ganger bedre ut irl. Alien screenprotector'n til Spaceworld er hardplast, satt en på min tlf.

 

Dere som har klart å vente på blå kan bare glede seg, it's not going to dissappoint :green:

 

Hmm.. jaja. Fyren på Spaceworld sa at de var av samme typen som de myke de hadde til SII.

 

Nå er de jeg kaller myke versjoner som copter og invisible shield. Føler disse gir litt motstand når du slider på skjermen osv. Den fra Alien er hardere og glattere. Men det er min mening.

Lenke til kommentar

Hentet min blå i dag, utrolig nice. Bildene lyver veldig, ser x antall ganger bedre ut irl. Alien screenprotector'n til Spaceworld er hardplast, satt en på min tlf.

 

Dere som har klart å vente på blå kan bare glede seg, it's not going to dissappoint :green:

 

Hmm.. jaja. Fyren på Spaceworld sa at de var av samme typen som de myke de hadde til SII.

 

Nå er de jeg kaller myke versjoner som copter og invisible shield. Føler disse gir litt motstand når du slider på skjermen osv. Den fra Alien er hardere og glattere. Men det er min mening.

 

Nå snakket jeg om dekslet, ikke screenprotector'n da. De Alien-dekslene jeg så på Spaceworld virket veldig like i materiale som de minedeksler selger.

Lenke til kommentar

Hentet min blå i dag, utrolig nice. Bildene lyver veldig, ser x antall ganger bedre ut irl. Alien screenprotector'n til Spaceworld er hardplast, satt en på min tlf.

 

Dere som har klart å vente på blå kan bare glede seg, it's not going to dissappoint :green:

 

Hmm.. jaja. Fyren på Spaceworld sa at de var av samme typen som de myke de hadde til SII.

 

Nå er de jeg kaller myke versjoner som copter og invisible shield. Føler disse gir litt motstand når du slider på skjermen osv. Den fra Alien er hardere og glattere. Men det er min mening.

 

jeg kjenner godt til invisible shield, denne har en "ruere" overflate slik at du kjenner fingeren glir over skjermoverflaten, den tåler mer bruk men er desto vondere å bruke for enkelte.

mye bedre med en glattere variant. nå kjenner jeg ikke til alien som merke, men de jeg bruker på min mobil er veldig glatt så man ikke merker at de er på.

Lenke til kommentar

jeg er kjempefornøyd med telefonen, men når jeg nå sitter og ser på Game of Thrones synes jeg bildet er så mørkt. har slått av automatisk skjermstyrke under innstillinger, men blir likevel mørkeere. med en gang jeg trykker hjem-knappen kommer "lyset" tilbake. noen tips?

 

Egen lysstyrke innstilling i videospilleren, samme gjelder for bla nettleseren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...