Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Ser også at enkelte på eBay har begynt å selge C-Pen.

Noen som har gjort seg opp tanker rundt denne?

 

Er litt skeptisk til denne da den ikke er integrert i mobilen. Skal nok alltids klare meg uten denne.

Du får den i hvertfall til under 200,-

Vet ikke hvordan prisen blir i Norge etterhvert?

 

Jeg bestilte denne og en del annet tilbehør fra CDON for noen uker siden. Fikk en mail før helgen om at den var sendt, så da ligger den antagelig hjemme i postkassa nå. Kr 189, lagervare. Skal bli spennende å se hvor godt S III fungerer som notatblokk. Er fornøyd med at den ikke er integrert i mobilen, men har størrelse som en vanlig penn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser også at enkelte på eBay har begynt å selge C-Pen.

Noen som har gjort seg opp tanker rundt denne?

 

Er litt skeptisk til denne da den ikke er integrert i mobilen. Skal nok alltids klare meg uten denne.

Du får den i hvertfall til under 200,-

Vet ikke hvordan prisen blir i Norge etterhvert?

 

Jeg bestilte denne og en del annet tilbehør fra CDON for noen uker siden. Fikk en mail før helgen om at den var sendt, så da ligger den antagelig hjemme i postkassa nå. Kr 189, lagervare. Skal bli spennende å se hvor godt S III fungerer som notatblokk. Er fornøyd med at den ikke er integrert i mobilen, men har størrelse som en vanlig penn.

 

Joda, enig med deg, men Note sin penn er da vel omtrent like stor? Selvsagt så hadde S3 blitt MYE større om den var integrert, men.. Gi tilbakemelding om du er fornøyd med pennen da, sikkert flere her som også vil vite.

Lenke til kommentar

Merk, det er ikke netcom sin feil at samsung ikke klarer å levere. Ikke at jeg skal beskytte. Vi i shoppene får fra andre levrandører men kan si ifra når vi får blå :)

 

Netcom-sjappa her i Bodø har 22 juni (ubekreftet) på den blå. Spaceworld har vært i kontakt med Samsung og de vet ikke når den blå kommer.

Lenke til kommentar

har et spørsmål.. jeg valgte faktura da eg bestilte mobilen.. skal da fakturaen betales først før de sender ut mobilen? bestilte fra djuice 2 dager siden..

Jeg fikk fakturaen i posten noen dager etter mobilen kom. Jeg trodde den kom i oppkrav, men der tok jeg vist feil :p

Lenke til kommentar

Men de er og hardplast? Btw, enklerre å legge på copter pga sprayen så kan man bare legge på skjermen og dra dne på plass og så skrape vekk sprayen under:). Satt på ganske mange coptere:)

 

Nei, de er ikke i hardplast. Er et glossy materiale, ikke silikon som alt mulig fester seg på.

Lenke til kommentar

Har et problem jeg begynner å bli lei av. Har ikke noe med TLF å gjøre, men med gmail og Mail. Gmail både på TLF, Pc'n og iPad'n viser rare tegn isteden for æ ø og å. Det samme gjør standard mailprogrammet på TLF. Jeg har norsk bokmål på alle enhetene. Hvorfor vises ikke æ ø og å i gmail?

Har Galaxy S2, men som dere ser er problemet på pc og iPad og. Noen løsninger?

Limer inn fra gmail på iPad slik ser det ut:

 

 

balltuss, Schnapps har nettopp skrevet et svar til tråden "Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden"

----------------------------------------------------------------------

------------ QUOTE ----------

 

har et lite spørsmål. er det verdt og bytte ut sgs 2 for sgs3 ???

 

-----------------------------

 

Nå ble jo tegnene rettet når jeg limte inn her, men det blir omtrent sånn: s226(&%r for sår og kjøpe blir noe slikt: kj%234pe.

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Annbefaler å skru av s voice på dobbeltrykk på hjemknapp. Mye mer responsiv etter det

 

Dette har jeg alt gjort, men likevel tar det ganske greit med tid å skru på skjermen.

 

Som Meloh: ca 1-2 sekunder på lockbutton, og samme på homebutton.

 

Er dette normalt eller en reklamasjonssak eller what?

Lenke til kommentar

Vel jeg ble! Syns dn ikke så ut. Ble littt for femenint med lilla bakside:p. Hvordan føles ailien filmen ut?

 

Annbefaler å skru av s voice på dobbeltrykk på hjemknapp. Mye mer responsiv etter det

 

Dette har jeg alt gjort, men likevel tar det ganske greit med tid å skru på skjermen.

 

Som Meloh: ca 1-2 sekunder på lockbutton, og samme på homebutton.

 

Er dette normalt eller en reklamasjonssak eller what?

. Min er rask stort sett men av og til treg og. Ikke bytt. Er nokk bare en big uansett. Jeg har byttet mange tlf og hver var værre en dem andre. Behold din du
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...