Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Min telefon lagrer ikke ord jeg legger inn. Heller ikke hvis jeg legger ord inn i min ordliste. Er utrolig tungvint å skrive mld. Søkte på Xda i går om det gikk å legge inn S2 tastaturet, men fant ingenting. Prøvde Htc tastaturet, men det hang seg bare opp.

 

Anbefaler Swiftkey X altså, helt vanvittig bra tastatur det.

 

Stakk innom Telenorbutikken på mercursenteret i trondheim og plukket opp deres siste SGS3 i morges.

 

Sykt fornøyd så langt. Går fra 3.7" lavoppløsningsskjerm på Lumiaen til denne Gudegaven av en skjerm, bare det er sinnsvakt bra. Så er den raskere enn toget, tøffere enn lynet og ENDELIG har stockbrowseren en desktop useragent toggle som holder seg aktiv selv om man lukker browseren.

 

Så langt er jeg strålende fornøyd.

 

Er det noen vanlige feil med SGS3 jeg bør sjekke nå mens telefonen er ny, type produksjonsfeil jeg bør reklamere på? Vanskelig se alt når man ikke vet hva man skal titte etter.

Men Swiftkey X har vel ikke 4*3 tastatur? Jeg finner det iallefall ikke. Er det noen andre tastatur på Play Store som har 4*3 tastatur. Har leita en del, men ikke funnet noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen anbefalinger på remotes til å styre pcn min med?

 

Gmote bruker jeg. Veldig enkelt å sette opp, må bare laste ned en tilsvarende "klient" til pcen så er du good to go. Kan skifte mellom "fjernkontroll-modus" for film, og å bruke skjermen på mobilen som touchpad (mus)

Lenke til kommentar

Kan også anbefale Gmote som nevnt ovenfor!

 

 

 

Kan man få opp skjermbildet fra PC´en på mobilen? Slik at man f.eks. kan slå av PC´en fra mobilen når man er andre steder i huset?

 

Nei, men er det et behov for deg kan du ta en titt på teamviewer ;-)

Endret av olbo92
Lenke til kommentar

Har problemer med å motta mms på telefonen min. Har telenor abonnement, ser ikke ut til at det automatiske oppsettet til telenor fikser det. Og vet noen om mobildata må aktiviseres for å sende og motta mms, måtte ikke det på min gamle htc desire hd

Jeg skrudde på pakkedata på min og det funket med en gang.

Lenke til kommentar

Har problemer med å motta mms på telefonen min. Har telenor abonnement, ser ikke ut til at det automatiske oppsettet til telenor fikser det. Og vet noen om mobildata må aktiviseres for å sende og motta mms, måtte ikke det på min gamle htc desire hd

Jeg skrudde på pakkedata på min og det funket med en gang.

 

Funker dårlig. Får melding om at jeg har mottatt en mms med en knapp til å laste ned bildet, får ikke lastet det ned.

Lenke til kommentar
Men Swiftkey X har vel ikke 4*3 tastatur? Jeg finner det iallefall ikke. Er det noen andre tastatur på Play Store som har 4*3 tastatur. Har leita en del, men ikke funnet noe.

 

Aner ikke hva det betyr, ærlig talt :p . Men funker fjell på min sgs3 iallefall.

 

edit: takk for anbefalinger av pc remotes :) !

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Fikk beskjed fra Moobi i dag at de hadde fått bekreftet levering av sin første batch med blå S3 til mandag...

Ikke stol på Moobi, dette har de fortalt meg i en uke nå. Fikk beskjed om at de skulle få inn på mandag denne uken, så sier de onsdag/torsdag, så er det torsdag/fredag. Det virker som om de egentlig ikke aner, og prøver å holde folk til bestillingene sine ved å sette korte leveransedatoer som de ikke holder.

 

Uansett så er det veldig rart at de ikke har fått inn denne, når Telenor/Djuice og CDON allerede har sendt ut mange, og har på lager.

 

I forrige uke fikk jeg også beskjed om mandag, som antatt levering. Nå har de sagt til meg at de har fått det bekreftet til mandag.

 

Time will show!

Lenke til kommentar

Har problemer med å motta mms på telefonen min. Har telenor abonnement, ser ikke ut til at det automatiske oppsettet til telenor fikser det. Og vet noen om mobildata må aktiviseres for å sende og motta mms, måtte ikke det på min gamle htc desire hd

Jeg skrudde på pakkedata på min og det funket med en gang.

 

Funker dårlig. Får melding om at jeg har mottatt en mms med en knapp til å laste ned bildet, får ikke lastet det ned.

Gå inn på meldinger og trykk på innstillinger. Huk av for "autohent meldinger"

Lenke til kommentar

Hei,Jeg har kjøpt min SG3 for en uke siden og siden jeg har kjempet med ram memory :hm: i helt vanlig bruk den er mellom 520-580,etter restart den går ned på en 390 men etter ca. 30 min. den går opp igjen til 520 :hmm: Er det andre som opplever samme problemer med sin SG3 ?

 

Alle 3 jeg har hatt. Hr ligget oppe i 550-600 i ram bruk. Tror det er normalt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...