Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har bestilt den blå fredag/lørdag fra DJUICE/Telenor og har fått sendingsbekreftelse i dag?

 

Bestilt fra Telenor på fredag og hentet den på posten i dag :dribble:

Takk, da har jeg bevis på at noen gjorde det samme som meg, mens jeg ikke har fått noe som helst enda!

 

Er sykt utålmodig når det kommer til denne mobilen. Drar snart til utenlands og vil ha med meg denne!

 

*sender mail til djuice*

Lenke til kommentar

Hei!

 

Kjøpte en hvit galaxy s3 fra en telekiosk butikk. Åpnet den, klippet det gamle simkortet mitt slik at det ble mikrosim. Putte det inn og slo den på. Men den vil ikke registrere kortet? Kan det være at den er beregnet på abonnoment fra telenor? Hvordan vil det da se ut om den er det?

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt den blå fredag/lørdag fra DJUICE/Telenor og har fått sendingsbekreftelse i dag?

 

Bestilt fra Telenor på fredag og hentet den på posten i dag :dribble:

Hvorfor er Netcom så treige:(

Nå har de forskyvet datoen til "forventet uke til 25".....

Jeg skulle egentlig bestille fra Netcom fordi jeg ville ha Spotify Premium, men jeg så at Djuice plutselig hadde fått de blå inn på lager, så jeg sa screw it. Hadde ikke tid til å vente mer!
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt den blå fredag/lørdag fra DJUICE/Telenor og har fått sendingsbekreftelse i dag?

 

Bestilt fra Telenor på fredag og hentet den på posten i dag :dribble:

Hvorfor er Netcom så treige:(

Nå har de forskyvet datoen til "forventet uke til 25".....

Jeg skulle egentlig bestille fra Netcom fordi jeg ville ha Spotify Premium, men jeg så at Djuice plutselig hadde fått de blå inn på lager, så jeg sa screw it. Hadde ikke tid til å vente mer!

 

jeg bestilte på lørdag fra djuice og har ikke fått sendingsbekrefletse enda.. :shrug: blå s3

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt den blå fredag/lørdag fra DJUICE/Telenor og har fått sendingsbekreftelse i dag?

 

Bestilt fra Telenor på fredag og hentet den på posten i dag :dribble:

Hvorfor er Netcom så treige:(

Nå har de forskyvet datoen til "forventet uke til 25".....

Jeg skulle egentlig bestille fra Netcom fordi jeg ville ha Spotify Premium, men jeg så at Djuice plutselig hadde fått de blå inn på lager, så jeg sa screw it. Hadde ikke tid til å vente mer!

 

jeg bestilte på lørdag fra djuice og har ikke fått sendingsbekrefletse enda.. :shrug: blå s3

 

 

edit: fikk nettopp mail fra djuice og varen er sendt fra lager :) :)

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt den blå fredag/lørdag fra DJUICE/Telenor og har fått sendingsbekreftelse i dag?

 

Bestilt fra Telenor på fredag og hentet den på posten i dag :dribble:

Hvorfor er Netcom så treige:(

Nå har de forskyvet datoen til "forventet uke til 25".....

Jeg skulle egentlig bestille fra Netcom fordi jeg ville ha Spotify Premium, men jeg så at Djuice plutselig hadde fått de blå inn på lager, så jeg sa screw it. Hadde ikke tid til å vente mer!

 

jeg bestilte på lørdag fra djuice og har ikke fått sendingsbekrefletse enda.. :shrug: blå s3

 

 

edit: fikk nettopp mail fra djuice og varen er sendt fra lager :) :)

Jeg og! Deilig , MEN

 

De klarte å sende 2 stk, når jeg avbrøt den andre bestillingen i går på telefon! Nå må jeg sende den ene tilbake og betale for retur...

Lenke til kommentar

Dette har virkelig blitt den store postmanntråden.....

Synd at det gjør tråden nesten ubrukelig for de som faktisk har telefonen og ønsker og diskuterte rundt den da innleggene drukner i ting som grenser til off-topic... men er som regel sånn i starten når det kommer spennende telefoner, så jeg skal ikke klager mere enn jeg har gjort til nå :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bestilte blå telefon hos djuice ca 12:45 på fredag. Henta på postkontoret i Oslo kl 16 =)

 

Fantastisk telefon så langt! Alt er flotters, merker ikke noe til de nevnte problemene folk har hatt her inne.

 

Men er det noen som vet hvordan jeg kan få account sync til contacts å bare ta de kontaktene som ligger i My Contacts i gmail? Og ikke hele "other contacts" lista.. Har jo over 500 kontakter nå...

Lenke til kommentar

Bestilte blå telefon hos djuice ca 12:45 på fredag. Henta på postkontoret i Oslo kl 16 =)

 

Fantastisk telefon så langt! Alt er flotters, merker ikke noe til de nevnte problemene folk har hatt her inne.

 

Men er det noen som vet hvordan jeg kan få account sync til contacts å bare ta de kontaktene som ligger i My Contacts i gmail? Og ikke hele "other contacts" lista.. Har jo over 500 kontakter nå...

 

Gå i instilligner for kontakter og velg "Show contacts only with numbers" eller noe slikt

Lenke til kommentar

Kjøpte telefonen min på Lefdal i dag! Er storfornøyd, men bare et dumt spørsmål, hvordan i all verden får jeg en stor klokke på startsiden min, eller på den låste skjermen ? (sikkert dumt spørsmål, men har aldri hatt samsung før :p )

Lenke til kommentar

Hei!

 

Kjøpte en hvit galaxy s3 fra en telekiosk butikk. Åpnet den, klippet det gamle simkortet mitt slik at det ble mikrosim. Putte det inn og slo den på. Men den vil ikke registrere kortet? Kan det være at den er beregnet på abonnoment fra telenor? Hvordan vil det da se ut om den er det?

 

Kjøpte min hos Telekiosken i Bergen Storsenter på Lørdag, og det stod ihvertfall på plakatene der at telefonen var låst til telenor...

Lenke til kommentar

Kjøpte telefonen min på Lefdal i dag! Er storfornøyd, men bare et dumt spørsmål, hvordan i all verden får jeg en stor klokke på startsiden min, eller på den låste skjermen ? (sikkert dumt spørsmål, men har aldri hatt samsung før :p )

 

meny - innstillinger - sikkerhet - huk av for "med strykelås" så kan du klikke -> skjermlåsningalternativer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...