Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakket nettopp med djuice. Dere som har blitt fortalt at det ikke er operatørlås på telefonen har fått feil informasjon. Han jeg har snakket med sa også først at den kunne være låst, men at jeg fikk koden gratis dersom jeg bestilte uten abonnement. Men han virket litt usikker og gikk for å dobbeltsjekke, og fant ut at den er operatørlåst og at det koster 600kr for å bryte operatørlåsen før det har gått 12 mnd. Bare så dere er klar over det, dere som skal bestille uten abonnement

 

I følge han jeg snakket med kan ikke SGS3 operatørlåses (evt mente han at de ikke hadde fått de med lås enda), men om den er det blir det retur... Krysser fingra for at den ikke er låst, for jeg har fått bekreftelse på at pakken er levert på posten =D Syns det er litt rart at estimert leveringsdato er 12/6 når den allerede er i Stokke. Er jo ikke langt til Oslo...

 

Telenor har enda ikke fått låste telefoner på lager. Om en telefon skulle være telenorlåst, og du er bundet till abo, er telenor pålagt å åpne låsen for deg uten ekstra kostnad. Ringer inn og åpner telefoner til kunder flere ganger om dagen, og det har aldri vært noe som helst problem.

 

 

Så dersom jeg kjøper en blå S3 fra telenor eller djuice uten abonnement er det ingen problem for meg å bruke mitt sim-kort med chess på den? Eller det er ivertfall gratis å låse den opp?

Lenke til kommentar

Bestilte akkurat SGS3 fra Telenor.no m/Komplett M :)

 

Orker ikke lese gjennom så mange sider, så er det noen som ønsker å gi en oppsummering av hvordan telefonen er å bruke/har vært hittil? Størrelse, kvalitet, smoothness etc. ...

Jeg "orker" ikke og skrive en oppsummering:)

Endret av cmf_Tiger
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hmm. Har i det siste merket at flere meldinger jeg sender ikke kommer frem, og at andre sender meldinger til meg uten at jeg får noe. Noen som vet om dette trolig skyldes mobilen siden den er helt ny, eller Talkmore sin feil?

 

De nissene på kontoret der inne tar jo så klart fri når man trenger hjelp med sånt :p

Lenke til kommentar

Bestilte akkurat SGS3 fra Telenor.no m/Komplett M :)

 

Orker ikke lese gjennom så mange sider, så er det noen som ønsker å gi en oppsummering av hvordan telefonen er å bruke/har vært hittil? Størrelse, kvalitet, smoothness etc. ...

Jeg "orker" ikke og skrive en oppsummering:)

Ok
Lenke til kommentar

har et lite spørsmål. er det verdt og bytte ut sgs 2 for sgs3 ???

 

Absolutt - jeg gjorde akkurat det.

 

SGS2 er fremdeles en meget god telefon på alle måter (noe som jo gjør at man kan selge den for en grei sum så lenge den er pent behandlet), men SGS3 er enda bedre :D

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med djuice. Dere som har blitt fortalt at det ikke er operatørlås på telefonen har fått feil informasjon. Han jeg har snakket med sa også først at den kunne være låst, men at jeg fikk koden gratis dersom jeg bestilte uten abonnement. Men han virket litt usikker og gikk for å dobbeltsjekke, og fant ut at den er operatørlåst og at det koster 600kr for å bryte operatørlåsen før det har gått 12 mnd. Bare så dere er klar over det, dere som skal bestille uten abonnement

 

I følge han jeg snakket med kan ikke SGS3 operatørlåses (evt mente han at de ikke hadde fått de med lås enda), men om den er det blir det retur... Krysser fingra for at den ikke er låst, for jeg har fått bekreftelse på at pakken er levert på posten =D Syns det er litt rart at estimert leveringsdato er 12/6 når den allerede er i Stokke. Er jo ikke langt til Oslo...

 

Telenor har enda ikke fått låste telefoner på lager. Om en telefon skulle være telenorlåst, og du er bundet till abo, er telenor pålagt å åpne låsen for deg uten ekstra kostnad. Ringer inn og åpner telefoner til kunder flere ganger om dagen, og det har aldri vært noe som helst problem.

 

 

Så dersom jeg kjøper en blå S3 fra telenor eller djuice uten abonnement er det ingen problem for meg å bruke mitt sim-kort med chess på den? Eller det er ivertfall gratis å låse den opp?

 

Snakket med en selger fra Expert, han mente at Samsung ALDRI låser tlf sine. Vet ikke om dette er riktig?

 

En ting til, er det bare meg eller er det flere som har merket at når du er på nett, så klikker den ofte?

Endret av xviet
Lenke til kommentar

Var på Elkjøp istad for å kjøpe nytt anlegg til dataen og der hadde de den blå S3en på display. Egentlig litt glad jeg gikk for den hvite for du skal være ganske nærme telefonen for å se den "brushed" effekten. På litt avstand ser den i grunn ut som hvilken som helst svart telefon. Fiklet med både S3 og One X, men selv om jeg på bilder synes One X ser bedre ut så synes jeg faktisk S3 så bedre ut IRL.

Lenke til kommentar

Var på Elkjøp istad for å kjøpe nytt anlegg til dataen og der hadde de den blå S3en på display. Egentlig litt glad jeg gikk for den hvite for du skal være ganske nærme telefonen for å se den "brushed" effekten. På litt avstand ser den i grunn ut som hvilken som helst svart telefon. Fiklet med både S3 og One X, men selv om jeg på bilder synes One X ser bedre ut så synes jeg faktisk S3 så bedre ut IRL.

 

Hei. Hvilken elkøp var dette? Har lyrt til å se den, selv om jeg får den i posten på tirsdag (som er utrolig treigt da den allerede ligger på posten i stokke og det ikke er så jævli langt til Oslo derfra).

Lenke til kommentar

er det kun min som er sendt i fra telenor/djuice som er kommet til oslo?

 

var inne på telekiosken i dag og fiklet litt med hvite S3 de hadde som utstillings modell, den var virkelig pen, tynn og god å ha i hånden.blir godt å gå over fra en C905 som jeg har "lidd" med nå 1 månends tid siden meg og min Desire var på ufrivillig badetur...

Lenke til kommentar

Er det flere som har fått mail fra Netcom at de bekrefter at de ikke får inn mobilene før uke 25? Først var det uke 24 og nå kommer de med dette:(

 

bestilte fra netcom 11 mai og har ikke fått noe info tilsendt fra dem. har måttet ringe selv og bare fått beskjed om de venter dem inn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...