Feh Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Var på Elkjøp istad for å kjøpe nytt anlegg til dataen og der hadde de den blå S3en på display. Egentlig litt glad jeg gikk for den hvite for du skal være ganske nærme telefonen for å se den "brushed" effekten. På litt avstand ser den i grunn ut som hvilken som helst svart telefon. Fiklet med både S3 og One X, men selv om jeg på bilder synes One X ser bedre ut så synes jeg faktisk S3 så bedre ut IRL. Hei. Hvilken elkøp var dette? Har lyrt til å se den, selv om jeg får den i posten på tirsdag (som er utrolig treigt da den allerede ligger på posten i stokke og det ikke er så jævli langt til Oslo derfra). Elkjøp Drammen v/ rundtom. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Lefdal i Drammen på Gulskogen har den på display og. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Må jo vi være bra dette Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 har 32% igjen selv nå, etter litt over 15 timer på full ladning. Skjerm og cellstandby rocker ca like mye % (rundt tredve hver), med skjerm på i 2 timer. Ganske bra bare det syntes jeg :o . Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Syns batteriet hos meg ikke varer særlig lenge. Skjermen står for 27% av totale forbruket, tid på er nesten 2 timer. Etter 14 timer så maser den etter mer strøm. Har ikke vært aktiv med mobilen idag heller. Det meste er skrudd av... Wifi står på hele tiden. Får håpe at standby tida blir bedre etterhvert. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Batteriet blir mye bedre etter hvert, så ingen grunn å klage over batteriet etter kun et par dager. Trenger noen oppladninger på seg. Endret 9. juni 2012 av 2bb1 Lenke til kommentar
christer64 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Meget god batteritid her også. Om wifi står på hele tiden sier det seg selv at batteriet tappes raskere.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Har hatt mobilen i over en uke nå. Kjøpe den første. Lenke til kommentar
Roadracer Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Har endelig fått min første Android telefon... S3 er konge! Meen har mye å lære ser eg... Har klart å snudd/rista telefonen i feil vinkel, så når eg tar av tastelås kommer den forp... anropsloggen opp hver gang.. noen som har et tips? Lenke til kommentar
Roadracer Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Ikkje sei slå av og på telefonen... Det blir for enkelt.... Seriøst! Er alle på fylla? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Samsung Galaxy S III will use a different MHL to HDMI adapter Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Slå av og på... Endret 9. juni 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Tror jeg har spurt tidligere, men fikk aldri noe svar... På låseskjermen får jeg opp to ulike klokker, én med 'Roaming' og én med 'Hjem': Noen som vet hvordan man kan få deaktivert dette? Lite lysten på å gå med to klokker - noe som til og med resulterte i at jeg forsov meg en morgen... Til informasjon er det kun "hjem-klokken" som er der når telefonen ikke roamer... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Innstillinger - flere innstillinger - mobilnettverk tror jeg Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Tror jeg har spurt tidligere, men fikk aldri noe svar... På låseskjermen får jeg opp to ulike klokker, én med 'Roaming' og én med 'Hjem': <Bilde> Noen som vet hvordan man kan få deaktivert dette? Lite lysten på å gå med to klokker - noe som til og med resulterte i at jeg forsov meg en morgen... Til informasjon er det kun "hjem-klokken" som er der når telefonen ikke roamer... Innstillinger -> Sikkerhet -> Skjermlåsalternativer -> Dobbel klokke. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Instillinger-sikkerhet-skjermlåsalternativer-dobbel klokke . . . . . . . Litt for sent ute der ja. . . . . Endret 9. juni 2012 av blutut Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg skulle gjerne ha skrudd opp volumet på innkomne SMSer. Noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
keiko88 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 http://www.mytrendyphone.no/shop/sandisk-micro-sdhc-22027p.html Funker dette minnekortet på telefonen? På forhånd takk Lenke til kommentar
blutut Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Instillinger- lyd-volum-varsler. . . . . . Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 http://www.mytrendyp...dhc-22027p.html Funker dette minnekortet på telefonen? På forhånd takk Tror det er samme som jeg har i min. Så ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå