Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

fikk det bekreftet på Facebook at den er på lager. :w00t:

 

djuice Norge Det er korrekt. Vi la det nettopp ut :)

/Morten

 

Så posten din :)

 

Pokker, sitter på skolen uten nok på konto, og har ikke brikke til å overføre... men regner med at beholdningen holder til jeg kommer hjem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk det bekreftet på Facebook at den er på lager. :w00t:

 

djuice Norge Det er korrekt. Vi la det nettopp ut :)

/Morten

 

Da var den bestilt derfra =) Venter med å kansellere komplett ordren til jeg ser telefonen er sendt da..

Ringte dem for å høre om den var operatørlåst, noe den ikke var, men han jeg snakket om ble veldig overrasket da jeg sa at de hadde den blå inne.. Han måtte sjekke det selv og var ganske forundra over at det stemte =D

Lenke til kommentar

Huh... På telenor privat er det kun den blå med 50+, går man inn på telenor bedrift er det kun den hvite og bekreftet dato 8/6 :p

 

To forskjellige firmaer derfor får de sikkert telefonene levert forskjellig også. Men litt rart at de ikke deler på dem... Har ikke fått noen sendingsbekreftelse eller slikt så jeg venter litt med å juble ;-)

Lenke til kommentar

 

Da var den bestilt derfra =) Venter med å kansellere komplett ordren til jeg ser telefonen er sendt da..

Ringte dem for å høre om den var operatørlåst, noe den ikke var, men han jeg snakket om ble veldig overrasket da jeg sa at de hadde den blå inne.. Han måtte sjekke det selv og var ganske forundra over at det stemte =D

 

ringte dem jeg også nå. Han sa at lagerstatusen blir oppdatert en gang om dagen, og at det ikke er sikkert at de fortsatt har den på lager selvom det står 50+ nå. Eneste svaret han kunne gi meg på om jeg var blandt de 50+ var at jeg måtte vente til imorgen og sjekke lagerstatus da. Dersom det fortsatt er telefoner på lager da, så var min bekreftet.. -.-

Lenke til kommentar

 

ringte dem jeg også nå. Han sa at lagerstatusen blir oppdatert en gang om dagen, og at det ikke er sikkert at de fortsatt har den på lager selvom det står 50+ nå. Eneste svaret han kunne gi meg på om jeg var blandt de 50+ var at jeg måtte vente til imorgen og sjekke lagerstatus da. Dersom det fortsatt er telefoner på lager da, så var min bekreftet.. -.-

 

Haha.. for et latterlig system.. De burde jo i det minste kunne sjekke det for deg etter at du har bestilt.. jaja.. Da regner jeg ikke med noe derfra..

Lenke til kommentar

fikk det bekreftet på Facebook at den er på lager. :w00t:

 

djuice Norge Det er korrekt. Vi la det nettopp ut :)

/Morten

 

Så posten din :)

 

Pokker, sitter på skolen uten nok på konto, og har ikke brikke til å overføre... men regner med at beholdningen holder til jeg kommer hjem

 

 

Velg faktura..... regningen kommer i postkassen noen uker etter du har fått telefon

Lenke til kommentar

Så en blå S3 hos Telekiosken i dag, og den er NYDELIG! Takk gud for at jeg ikke hoppet på den hvite! Den hvite er også beautiful, men den blåe S3-en så jævla sexy ut, og passer meg perfekt! (Prøver ikke å si at jeg er sexy altså).

 

Og den er på ingen måte grå slik mange bilder på nettet kan antyde.

Endret av 2bb1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere som har bestilt fra Chess, hvorfor i all verden kansellerer ikke dere bestillingen og går innom en butikk istedet? Jobber i NetCom shop, og jeg har sikkert ringt chess 10 ganger siden lanseringen for å kansellere for kunder slik at de kan kjøpe i butikken. Prisene med abo er de samme.

 

 

Jeg betalte store deler av telefonen med opparbeidet chess bonus, derfor venter jeg ;)

Lenke til kommentar

Tror blåfargen avhenger veldig av lyset. Ut fra videoer på nettet kan det se ut til at den er litt som eloksert aluminium. Den hvite har jo også en lysavhengig effekt, litt som perlemor. Synes begge kler den "skuffende designen" veldig godt og gjør den langt mer spennende enn den "world acclaimed" klossen som ser ut som en "håndtverkstelefon" i gips.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...