Gå til innhold

En skikkelig fotokonkurranse på diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra initiativ! Jeg var tidligere veldig aktiv i fotokonkurranser på diskusjon.no, men har de siste årene falt helt av lasset. Det er vel mangel på tid som har vært årsaken til det. Selv om tid fortsatt er mangelvare, ble jeg allikevel inspirert til å forsøke å få levert bidrag igjen nå. Tør ikke love noe, men tankene er i alle fall satt i sving nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal fortsatt forsøke å få levert bidrag, men innleveringsfrist er vel ikke før fredag kl 22 etter hva jeg har forstått. Så kan hende mine bidrag blir levert i siste liten. Forhåpentligvis er det flere som klarer å levere innen fristen, for foreløpig er det ikke mange bidragene. Kanskje du tomsi42 bør sende en PM til de som bare har levert ett bilde, og gjøre de oppmerksom på at de må levere fire bidrag. Er ikke sikkert alle leser denne tråden...

Lenke til kommentar

Skal se hva jeg rekker innen fredag kl.22!

Har jo noen ideer, men "været" de siste uker/dagene har ødelagt "settingen"..... Høljregn osv. er jo selvsagt vær, men jeg liker ikke å "ta meg vann over hodet", så vi får se!

 

PS!

Tror vel kanskje de som f.eks. hittil har bidratt med bare ett bilde, holder på bare vær®re med de 3 siste! :rofl:

Lenke til kommentar

Med så mange som skriver innlegg om fotografering og fotoutstyr, så finner jeg det skuffende at bare 6 forumister (godkjente bidrag) har deltatt i denne "konkurransen". Med den aktiviteten som er ellers på forumet og også i BK, fototreff m.m. så trodde jeg faktisk at det ville være en merkbar større deltakelse.

 

Hva skyldes denne "manglende" deltakelsen? Er det bare mangel på informasjon om den, eller er det manglende tiltakslyst slik som jeg litt for ofte har hatt, selv om jeg denne gang deltok (for første gang)?

Lenke til kommentar

Med så mange som skriver innlegg om fotografering og fotoutstyr, så finner jeg det skuffende at bare 6 forumister (godkjente bidrag) har deltatt i denne "konkurransen". Med den aktiviteten som er ellers på forumet og også i BK, fototreff m.m. så trodde jeg faktisk at det ville være en merkbar større deltakelse.

 

Hva skyldes denne "manglende" deltakelsen? Er det bare mangel på informasjon om den, eller er det manglende tiltakslyst slik som jeg litt for ofte har hatt, selv om jeg denne gang deltok (for første gang)?

 

Ja det er jeg enig i. Det er utrolig mange flinke fotografer, men det er fortsatt 3 runder igjen så folk får flere muligheter til å bli med.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare deltakelsen som er dårlig, men også avstemningen. Kan man ikke få en link fra forsiden på Akam? Hvis man ikke vet at den eksisterer, er det ingen som finner tråden?

 

Ett viktig poeng, og det er derfor jeg i andre avsnitt i mitt innlegg over spør: "Er det bare mangel på informasjon om den.....".

 

Jeg har den siste måneden vært en liten forkjemper for akkurat dette. Jeg har tatt dette opp både via forum, men også direkte med Akams redaksjon via mail.

 

Noe absolutt konkret lovnad har jeg ikke fått, men en brukbar klar tilbakemelding på at dette er noe som de vil se på i nær fremtid.

 

For å ta en kort oppsummering av det jeg har tatt opp, så er det ønske om å få en fast "rubrikk" der fotoaktiviteter på Akamforumet blir listet opp. En enkel, men "up to date" liste over månedskonkurranser, temadager (annenhver søndag) m.m.

Endret av polljen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...