Gå til innhold

Assassins Creed 3 tråden


Anbefalte innlegg

F***! Etter restart av maskina mi, så viser AC3 i oppløysning 640* ett eller anna... og uansett kva eg endrar innstillingane i spelet eller i windows innstillingar, så endrar den seg ikkje frå 640**

Nokon som har opplevd noko liknande med f.eks. andre spel? Og har evt tips?

Har ikke opplevd dette selv, men du kan jo bruke program som shiftwindow? Det vil kanskje bli veldig fucka siden du bare har 640 da men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke opplevd dette selv, men du kan jo bruke program som shiftwindow? Det vil kanskje bli veldig fucka siden du bare har 640 da men...

 

Eg fann ei løysning på "buggen", når eg starta opp AC3, så bytte eg over til Multiplayer delen for å sjekka om det var likt der... men der fungerte det fint, og då bytte tilbake att, og vips så var det i orden att! Merkelige greier at det fiksa problemet... men ein reboot gjorde det ikkje...

Lenke til kommentar

Andre som opplever krasj av spelet ved loading av save? Oppstår hjå meg kvar gong no, er kome til 30%...

Har oppdatert Nvidia og RealTek drivar + DirectX. Kan det væra at det hjelp med å setje den i XP SP3 kompatibillitetsmodus?

 

1ting til, er det nokon andre enn meg, som har opplevd å få meldingen: "You are now in top 3 players with most kills worldwide."? :D

Lenke til kommentar

Spiller på PC, men må si hele spillet har fått en mye, mye bedre flyt i kontrollere og hvordan karakteren oppfører seg når man klatrer, hopper, osv osv, er jo fortsatt litt "sloppy" ting spillern gjør, men så er jeg jo litt tillbakestående selv også noen ganger når jeg trykker. :p

Slossing føles også mer smooth en før, ting føles kansje mer realistisk enn før, med tanke på hvordan man beveger seg, sett bort ifra at jeg ville aldri ha stupt X antall meter ned i en liten kjerre med noe høy oppi, eller inn i en kvisthaug for den del.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Tror sannelig jeg har funnet tidenes verste achievemt her gitt. Man må vinne tre brettspill på expert. Det er jo mildt sagt lettere sagt enn gjort når den datastyrte motspilleren ikke gjør en eneste feil. Kan ikke skryte på meg at jeg kan se 5 trekk fram i tid dessverre, så da tror jeg jeg dropper achievements gitt. Det får holde med 100% completion ellers. Hadde man enda kunne sett youtube-videoer, men nei - PC-en gjør jo selvsagt ikke det samme hver gang heller. Pussig å lage achievements som krever en IQ langt over minstekravet til Mensa for å fullføre.

Lenke til kommentar

Slossing føles også mer smooth en før, ting føles kansje mer realistisk enn før, med tanke på hvordan man beveger seg, sett bort ifra at jeg ville aldri ha stupt X antall meter ned i en liten kjerre med noe høy oppi, eller inn i en kvisthaug for den del.

 

Sånn eigentleg så kan du avverga alle angrep med rett timing :) Eg synest at "slostingen" er litt for lett... men det er no mitt synspunkt då...

Men Jägers er litt meir vanskeleg... med 3 av dei rundt, så blir du nesten nøydd til å benytta air assassination :p

Ja, stupingen verkar veldig usannsynleg... men då igjen, så synest eg det er betre enn at ein må klatra ned heile treet f.eks...

Lenke til kommentar

Sånn eigentleg så kan du avverga alle angrep med rett timing :) Eg synest at "slostingen" er litt for lett... men det er no mitt synspunkt då...

Men Jägers er litt meir vanskeleg... med 3 av dei rundt, så blir du nesten nøydd til å benytta air assassination :p

Ja, stupingen verkar veldig usannsynleg... men då igjen, så synest eg det er betre enn at ein må klatra ned heile treet f.eks...

 

Tja, i de andre spillene så hadde de jo vakter med tunge rustninger som var veldige vanskelig, men det som skjer hvis du prøver å sloss i gatene så tilkalles jo hele byen, ihvertfall i mitt tilfelle, hehe, men alt i alt så syns jeg spillet føles mer levende på en måte, men jeg sa ikke det jeg sa med stupinga for å understreke at det ikke er realistisk.

Men det er bra at karakteren har fått litt flere bevegelser når han forserer hindre også at han har mye lettere for å klatre virker det som også er det veldig bra detalj at de gir oss muligheten til å klatre opp fjellvegger etc bare ved å bruke noen sprekker i steinen oppover fjell siden.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Sliter litt med å finne butikkene jeg. Er også usikker på hvor mange det er liksom på hvert kart. Har pc versjonen. Og ja står når jeg er i wildmakren at jeg har låst opp 8 butikker i boston. Når jeg går der er det kun 3 etc.

 

Har nå så langt funnet 3 i Boston. 1 i New York og 2 i wildmarken.

 

Noen som vet hvor mange det er å finne?

Lenke til kommentar

Utrolig frustrerende de oppdragene på sjøen! Har prøvd i 3 timer på The Giant And The Storm-oppdraget nå, men det synes umulig å få muligheten til å skyte kruttlageret til det store skipet. Ekstremt irriterende! De små går fint, men det store blir bare ødelagt til slutt.

 

Edit: Der satt den. Faktisk det mest hysterisk irriterende jeg noensinne har vært borti i et spill. Nå skal jeg spasere ned på Posten og hente Far Cry 3, det har jeg fortjent!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

@meg: Ja eg og likte veldig godt å spela som connor, og veldig bra å kunna ta seg fram frå tre til tre, spessielt når det er snakk om når ein er i snø...

Ja, det er morro å væra i byen når du har notorius level 3 :D Stod sikkert i halv time og drepte folk på samme plass :p

 

@Murgel: det er jo nokon reisande butikkar og... altså at dei fer rundt me vogn overalt... men meir enn det veit eg ikkje, fann iallefall 4butikkar i Boston...

 

@Dellers: På dei store skipa må du bruka kanon, og skyt når lyset frå kanona siktar rett på skipet... eg og sleit litt der, men fekk det til på 3 forsøk eller noko...

 

 

Men, diverre så sit eg og ventar på patch for AC3, for AC3 krasjar kvar gong eg prøver å loade ein save, eller laga ein ny ein...

(Ja eg har oppdatert alle drivarar, innstallert siste versjon av directx, reinnstallert uplay og reinnstallert AC3... og specs'a mine når system requrements for recommended requirements...)

Men funkar heilt fint i AC3 MP...

Lenke til kommentar

Jeg er en veldig stor fan av AssassinCreed serien, men jeg må ærlig innrømme at AC3 skuffet meg i sammenligning med de andre spillene i serien.

 

Det første jeg lurer på er hva de har gjort med Desmond? Ansiktet hans er helt deformert.

 

Jeg klarer heller ikke å bli vant med det "nye" kampsystemet og at jeg ikke kan kjøpe hus og bygninger her i spillet. Samt så irriterer jeg meg over at jeg er en indiander, ikke vondt ment i mot dem, men det er meningene og handligene til Connor jeg ikke er helt enig i.

 

I de andre spillene i serien har jeg levd meg som faen inn i historien og virkelig følt spillet. I AC3 føler jeg at historien samt slutten var utrolig skuffende. Ingenting virket ferdig gjennomtenkt, men som ett siste spill i serien som er blitt laget ferdig med hastverk.

 

Skuffende, virkelig skuffende.

Endret av Icetears
Lenke til kommentar

Veldig uenig egentlig. Nå har jeg ikke spilt slutten enda, men på 55% fullført synes jeg foreløpig spillet er helt kanon. Hastverk har det vel heller ikke vært, da det er det spillet de har brukt lengst tid på (muligens med unntak av AC1). Jeg synes det meste virker gjennomtenkt, bortsett fra noen litt klønete krav for 100% sync og sånn som achievement for å slå en datamaskin i spill som er grisegod.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...