Gå til innhold

Assassins Creed 3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal si det er mange blauthuer som spiller online. Prøver å spille denne wolfpack-modusen, men det er vanskelig å komme langt når alle løper konstant og dertil får latterlig lite poeng per kill, istedenfor å vente de 2-3 sekundene på focus, incognito osv. som vil gi laget dobbelt så mange poeng. Mens jeg er ett sekund unna et 7-800-poengskill kommer det alltid en vattnisse og kverker targeten for 100 poeng. Grådig rart da jeg er helt ræva på selve multiplayeren, men i wolfpack føler jeg meg som Einstein. Det sier det meste om de andre spillerne når targets har oppdaga oss nesten konstant gjennom hele matchen og løper (+ stunner). Forrige runde fikk jeg to kills ettersom jeg forsøker å spille bra, og hadde halvparten så mange poeng som en med 12 kills.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Haha, når du er inne på det så minner det meg noe inderlig på de spillerne på Brotherhood.

Alltid når jeg spilte online så var det noen som bare løp rundt og drepte alle og fikk 100 poeng per kill. De gav værtfall f i incognito, osv. Men så var det jo så bra at dem var kjempe lette å drep da ettersom at de bare sprang som sagt rundt overalt.

 

Dem så litt slik ut:

 

 

worried-omg-run-male-l.png

 

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Problemet i wolfpack er at man ikke kan knerte dem noen gang da det er coop :p

Blir så irritert når det eneste medspillerne gjør er å sabotere for laget for å få mange kills. Sist runde hadde jeg flest poeng - og uten tvil færrest kills. Wolfpack er utrolig gøy når man kommer med gode folk (da klarer vi lett å fullføre), men det er skikkelig nedtur med aper. Når vi såvidt klarer sequence 6 er det ikke bra. Det verste er at det ikke skal mer enn én idiot til, så er løpet kjørt for hele laget! Vote kick hadde vært noe.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har vist fått hacket uplay kontoen min. Gode greier. Først onlinetullet jeg har hatt med noe sider. Ja ja. For prøve å ringe de support greiene i morgen og få noe fjasesvar.

 

Hvordan klarte du det?

Lenke til kommentar

Ingen ide hvordan de klarte det. Første gang jeg har mistet noe som helst online konto til andre. Selv etter 6 år med wow. 1 år med Rift etc. Skjønte mindre enn null. Men var en tlf til support og så fikset de tilbake for meg. Og så opprettet jeg en ny mail som jeg flyttet uplay kontoen til. Så håper jeg unngår det igjen. Men ja overrasket hvor enkelt det var å få tilbake kontoen faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ingen ide hvordan de klarte det. Første gang jeg har mistet noe som helst online konto til andre. Selv etter 6 år med wow. 1 år med Rift etc. Skjønte mindre enn null. Men var en tlf til support og så fikset de tilbake for meg. Og så opprettet jeg en ny mail som jeg flyttet uplay kontoen til. Så håper jeg unngår det igjen. Men ja overrasket hvor enkelt det var å få tilbake kontoen faktisk.

 

Merkelig at det skulle hende deg. Krysser fingrene for at det ikke skjer igjen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...