Gå til innhold

Assassins Creed 3 tråden


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Dette er vel kansje det eneste spillet av denne typen jeg faktisk har det gøy med, man kan jo leve seg sånn passe inn, men så spørs om det om jeg liker den gamle typen AC best eller denne "nye" typen, er mye rart og mystisk i det gamle byene rundt omkring nedi sør europa.

 

Men satser på at det blir bra, jeg syns ikke revelations skuffa, men helt ærlig så forventa jeg mer, men kommer man noen gang til å få svar på noe som har skjedd ifra AC1 til AC revelations?

For ett hvert AC spill så sitter jeg igjen med flere spørsmål enn svar, siden jeg aldri får svar på noe, alt skal være så mystisk å hemmelig, meg ikke like. :p

Eller er dette ett sted videre til en slutt og en mulig besvarelse av alt?

Men ett artig spill der man må være litt oppfinnsom av og til, ihvertfall jeg, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg stoler ihvertfall ikke på disse E3-demonstrasjonene av spillet. Jeg glemmer aldri den første presentasjonen av det første Assassins Creed. Dama som snakket under prøvespillingen snakket om at man bare tålte ett enkelt slag før man risikerte å dø, samtidig som spillet så langt bedre ut enn det faktisk endte opp med å bli. Slik kampsystemet er i dag kan man gjøre alt i blinde. Det spiller i tillegg null rolle hvilket våpen man benytter seg av, eneste forskjellen er hvor kult det ser ut. Faktisk så er et av de største problemene i spillet å dø. Det er nesten umulig.

Lenke til kommentar

Jeg stoler ihvertfall ikke på disse E3-demonstrasjonene av spillet. Jeg glemmer aldri den første presentasjonen av det første Assassins Creed. Dama som snakket under prøvespillingen snakket om at man bare tålte ett enkelt slag før man risikerte å dø, samtidig som spillet så langt bedre ut enn det faktisk endte opp med å bli. Slik kampsystemet er i dag kan man gjøre alt i blinde. Det spiller i tillegg null rolle hvilket våpen man benytter seg av, eneste forskjellen er hvor kult det ser ut. Faktisk så er et av de største problemene i spillet å dø. Det er nesten umulig.

 

Jade Raymond? Tror de fleste så på henne, ikke spillet. Sikkert derfor de klarte å lure oss :p

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å glede meg til AC3, men to ting gjør meg svært skeptisk:

 

- Naval battles. Jeg vil være snikmorder, ikke on-rails sjø-Rambo.

 

- "More Desmond than ever"...

Teamet har sagt at sjøslagene ikke er "on-rails", altså at free-roam på sjøen kommer til å være mulig. Du kan styre skipet selv eller sette noen andre til å gjøre det mens du tar deg en tur på dekk =)

Desmond-delen er vel ikke så rart, siden dette spillet skal avslutte "Desmond-trilogien", så det blir hans siste spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke on-rails? Nja, det får tiden vise. At vi kan sette andre til å styre skipet fører jo til on-rails..

 

Ja, det er logisk at det blir en del Desmond denne gangen. Men jeg hater delene med ham, fordi de er gørrkjedelige å spille, og fyren er en løkrull uten personlighet. Når jeg tenker Assassin's Creed tenker jeg parkour i en fri by, snikmord, leting etter collectibles og så videre. Desmond har ingenting av det der. Alt han gjør er å surre rundt uten mål og mening. For min del kunne de fint ha sagt det var noe feil med hele Animus-greien, så Desmond ble fanget inne i den. Resultatet var et AC med null Desmond i det hele tatt. Da hadde jeg blitt storfornøyd. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Har noen forhåndsbestilt, i så fall hvilken versjon?

 

Har bestilt Freedom Edition. Håper bare komplett.no klarer å levere den. Stoler ikke helt på dem. Synes det er overraskende stille i denne tråden, når en tenker på at AC3 er et av årets største spill. Mulig det blir litt mer aktivitet når det nærmer seg slippdato. Jeg gleder meg ihvertfall stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...